دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 فروردين 1398 - 17:48
امینی:

نظم، اولویت اصلی کار در دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه است

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: نظم در مدیریت مالی و برگزاری منظم جلسه‌ها از شرایط مهم کاری دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه است.
کد خبر : 373219
1.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمانشاه، جهانشیر امینی صبح امروز در نخستین روز کاری خود در شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه که با حضور رؤ‌سای واحدها، اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه و مدیران استانی همراه بود، اظهار کرد: نظم در مدیریت مالی، برگزاری منظم جلسات و نتیجه مناسب، از اهم شرایط حال حاضر دانشگاه است، که می‌بایست در تمامی واحدها و مراکز و دانشکده‌ها جدی گرفته شود.


دکتر امینی2

وی با تشریح وضعیت اتکای دانشگاه به شهریه و رهایی از این وضعیت گفت: افزایش درآمد غیر‌شهریه‌ای از طریق تولید ثروت از علم و فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه پژوهش، کاهش هزینه‌های غیر‌ضروری، مدیریت و انضباط مالی و تعیین تکلیف طلب‌های وصول نشده کمک فراوانی به این واحد دانشگاهی می‌کند.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه اجرای دقیق بخشنامه‌ها و آیین‌نامه‌ها را خواستار شد و تصریح کرد: تعامل با سازمان‌ها و نهاد‌های استان از جمله استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرمانداران، شهرداران، اعضای شورای شهر و سایر مسئولانی که در تعامل با دانشگاه هستند یک ضرورت برای همه همکاران در استان است و از همین جا اعلام می‌کنم که مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی استان آمادگی کمک علمی، فکری و فرهنگی به مجموعه استان را دارد.


امینی نگهداری ابنیه و ساختمان دانشگاه را یک فرآیند مهم توصیف کرد و اظهارکرد: دقت در مرمت، نگهداری و تعمیرات ابنیه و تأسیسات فنی دانشگاه یک ضرورت اجتناب ناپذیر است که در این راستا صرفه‌جویی در انرژی برای کاستن از هزینه‌های غیرضرور می‌بایست مورد توجه قرار گیرد.


شورای استان

وی نیروی انسانی را در دانشگاه مهم ارزیابی کرد و افزود: دانشجویان، استادان و کارکنان به عنوان آحاد مجموعه دانشگاه دارای کرامت و ارزش فراوان هستند که باید در مواجهه با یکدیگر با رعایت احترام همراه با سعه صدر وظایف متقابل همدیگر را به خوبی ایفا کنند و در این راستا وظیفه مسئولان دانشگاه صیانت از حقوق مادی و معنوی این عزیزان در مجموعه است.


دکتر امینی 3


پس از این جلسه دیدار همگانی سرپرست جدید با کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه در محل مسجد الغدیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه برگزار شد.


دکتر امینی 4

انتهای پیام/4122/4117/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته