دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 فروردين 1398 - 11:21
برای رونمایی از «معامله قرن»؛

ترامپ خواستار گفتگو و رایزنی با رهبران یهودیان آمریکا شد

رئیس‌جمهور آمریکا خواستار دیدار و گفتگو با رهبران یهودیان آمریکا در کاخ سفید به‌منظور بحث و بررسی جزئیات طرح صلح خود موسوم به معامله قرن شد.
کد خبر : 373057
22.jpg

به گزارش حوزه غرب آسیا و محور مقاومت گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، پایگاه خبری آمریکایی "Jewish Insider" اعلام کرد که دونالد ترامپ به‌منظور بحث و بررسی جزئیات طرح معامله قرن، خواستار برگزاری یک نشست با رهبران یهودیان آمریکا شده است.


این دیدار قرار است در آستانه رونمایی از معامله قرن صورت گیرد.


در متن دعوت ترامپ از رهبران یهودی آمریکا آمده است که این دیدارها با اعضای ارشد دولت آمریکا به‌منظور گفتگو در مورد مسائل مهم و تأثیرگذار انجام خواهد شد.


شبکه "ای بی سی" آمریکا روز گذشته اعلام کرد که ترامپ تا اواخر ماه جاری و حالا که پیروزی مجدد بنیامین نتانیاهو در انتخابات کنست رژیم صهیونیستی تضمین‌شده است، معامله قرن را اعلام خواهد کرد.


این شبکه تصریح کرد که جزئیات معامله قرن کاملاً سری و محرمانه است و جز چهار نفر در دولت آمریکا حتی در داخل کاخ سفید نیز کسی از آن خبر ندارد.


این در حالی است که جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا چند روز پیش تأکید کرد که معامله قرن تا قبل از تشکیل دولت جدید رژیم صهیونیستی رونمایی خواهد شد.


برخی منابع می‌گویند دولت آمریکا در تهیه متن نهایی معامله قرن حتی با هم‌پیمانان نزدیک و اصلی خود ازجمله دولت رژیم صهیونیستی نیز مشورت نکرده است.


انتهای پیام/4106/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته