دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 فروردين 1398 - 11:46
با حکمی از سوی رنجبر؛

رئیس و اعضای قرارگاه جهادی خوزستان مشخص شدند

رئیس قرارگاه مرکزی جهادی دانشگاه آزاد اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام فرج‌الله براتی را به سمت رئیس قرارگاه جهادی خوزستان منصوب کرد.
کد خبر : 372876
2015-07-12_thumbiauahvaz.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اهواز، بیژن رنجبر رئیس قرارگاه مرکزی جهادی دانشگاه آزاد اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام فرج‌الله براتی را به سمت رئیس قرارگاه جهادی خوزستان منصوب کرد.


در متن این حکم آمده است: نظر به تشکیل و استقرار قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی اهواز به منظور کمک به هم‌وطنان آسیب‌دیده از سیل اخیر در استان خوزستان و بسیج امکانات دانشگاه برای کاهش و حل مشکلات به‌وجود آمده، جنابعالی را به‌عنوان رئیس قرارگاه جهادی خوزستان منصوب می‌کنم.


انتظار می‌رود با هماهنگی استانداری، فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مستقر در منطقه و ستاد مدیریت بحران استان اقدامات لازم را در خصوص رفع این مشکلات به عمل آورید.


بر این اساس لازم است تمام واحدهای دانشگاه آزاد در سراسر کشور به‌عنوان واحدهای معین، نهایت همکاری و حمایت از این قرارگاه را داشته باشند.


به گزارش آنا، در همین راستا و پس از بررسی مناطق مختلف استان و نیازهای ساکنان این مناطق حجت‌الاسلام فرج‌الله براتی به‌عنوان رئیس، احمد صالحی‌آرا معاون اجرایی و عملیاتی، شهرام شهرویی معاون منابع انسانی، علیرضا تقیان به‌عنوان معاونت پشتیبانی و درمانی و بهداشتی، گودرز شاطری رابط با فرمانداری‌ها، سید موسی موسوی رابط با سپاه پاسداران، مهدی مهدوی عادلی معاون فنی و عملیاتی و ابراهیم آقاجری به‌عنوان معاون رسانه‌ای قرارگاه عملیاتی انتخاب شدند.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته