دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 فروردين 1398 - 15:56
رئیس دانشگاه آزاد حاجی‌آباد:

سپاه پاسداران چشم امید مظلومان کشورهای اسلامی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد حاجی‌آباد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را چشم امید همه مظلومان کشورهای اسلامی دانست.
کد خبر : 372775

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از حاجی‌آباد، محمد حیدری‌نارمندی صبح امروز در دیدار با محمد میرزاده فرمانده سپاه شهرستان حاجی‌آباد با بیان اینکه سپاه پاسداران چشم امید همه مظلومان کشورهای اسلامی است، گفت: امنیت امروز کشور، رهایی کشورهای مسلمان منطقه از یوغ تروریست‌های تکفیری، مبارزه با تروریست در داخل کشور و محرومیت‌زدایی مرهون سبزپوشان پاسدار است و ملت ایران قدرشناس فرزندان خود در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند. 


وی با اشاره به اقدام موهن دولت آمریکا در قراردادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی افزود: حماقت و بلاهت ترامپ و همراهانش در این موضوع منجر به عزتمندی پاسداران انقلاب اسلامی و روسیاهی و زبونی حاکمان کاخ سفید شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد حاجی‌آباد اظهار کرد: به نظر می‌رسد هیئت حاکمه آمریکا سیلی محکمی از سپاه خورده‌اند که اینگونه بغض خود را نشان می‌دهند وگرنه در هیچ یک از قواعد و مقررات بین‌المللی نیروهای مسلح یک کشور در زمره گروه‌های تروریستی قرار نمی‌گیرند؛ طبیعتاً پاسخ شورای عالی امنیت ملی کشور به این یاوه‌سرایی آمریکا بجا و شایسته بود.


حیدری‌نارمندی با اشاره به خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  اظهار کرد: حضرت امام (ره ) با نگاهی عالمانه فرمان تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را صادر فرمودند تا امروز ثمره آن توسعه و پیشرفت کشور، محرومیت‌زدایی، مبارزه با تروریسم، ترویج فرهنگ آزادیخواهی در کشورهای مظلوم و مسلمان جهان باشد. الحق فرمایش امام که فرمود اگر سپاه نبود کشور هم نبود مصداق عینی دارد و خدمات سپاه هرگز فراموش‌شدنی نیست. 


وی بر حمایت مردم و جامعه دانشگاهی از فرزندان سبزپوش ایران تأکید کرد و گفت: مردم و جامعه دانشگاهی در کنار سپاه هستند، همانگونه که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این 40  سال حامی و همراه مردم و جامعه دانشگاهی بوده است. 


فرمانده سپاه  حاجی‌آباد نیز با قدردانی از همراهی مردم و جامعه دانشگاهی گفت: حاکمان آمریکا در همین یک سال اخیر نهایت حماقت خود را با خروج از پیمان‌های بین‌المللی نشان دادند و اقدام اخیر ترامپ را هم نشان از عجز و ناتوانی وی و همراهانش از درک مسایل بین‌المللی می‌دانیم.


میرزاده افزود: سپاه متعلق به همه مردم است و امروز مردم ما همه پاسدار هستند. در صحنه های مختلف حضور ملت درکنار سپاه گره‌گشا بوده و با اتکا به توان داخلی توانسته‌ایم روی پای خود بایستیم و ان‌شاالله توطئه‌های دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی را خنثی کنیم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد حاجی‌آباد در پایان به نمایندگی از جامعه دانشگاهی با اهدای لوح سپاس به فرمانده سپاه حاجی‌‌‌آباد از ایثارگری پاسداران انقلاب اسلامی قدردانی کرد. 


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته