دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
برای دومین بار در هفته جاری؛

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در شهر سیل زده پلدختر حضور یافت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، شب گذشته برای دومین بار طی هفته جاری به شهر پلدختر سفر و از روند امدادرسانی قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی بازدید کرد.
کد خبر : 372672
636905277255991121.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی، شب گذشته، برای دومین بار طی هفته جاری به شهر سیل زده پلدختر سفر و از روند امدادرسانی قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی به مردم سیل زده بازدید کرد.


وی در بدو ورود به شهر سیل‌زده پلدختر با حضور در خیابان معلم محله سازمانی این شهرستان از روند امدادرسانی قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی به مردم آسیب دیده این منطقه بازدید کرد.



دکتر طهرانچی در این بازدید شبانه که با همراهی بهروز طهماسب کاظمی رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و امور استان‌ها، سیامک بهاروند رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان، رئیس واحد بروجرد و معاون پزشکی قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی در استان لرستان و جمعی از مسئولان این قرارگاه انجام شد، بر تسریع خدمت رسانی دانشگاه آزاد اسلامی به مردم سیل زده پلدختر تأکید کرد.

 


وی همچنین از ماشین آلات سنگین و راهسازی دانشگاه آزاد اسلامی که به این منطقه اعزام شده‌اند، بازدید کرده و در فضای صمیمانه ضمن گفتگو با رانندگان این ماشین‌آلات و گروه‌های جهادی حاضر در منطقه، اعیاد شعبانیه را تبریک گفته و برای آنان آرزوی توفیق روز افزون و تقرب به درگاه خداوند کرد.




انتهای پیام/4107/


 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته