دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
درحاشیه مسابقات قرآن عنوان شد؛

خاطره جعفر دهقان از ساخت سریال یوسف پیامبر(ع)

بازیگر سینما و تلویزیون در حاشیه برگزاری مسابقات بین‌المللی قران کریم، خاطره‌ای از یک معجزه قرآنی در سریال یوسف پیامبر (ع) بیان کرد.
کد خبر : 372620

به گزارش خبرنگار حوزه معارف اسلامی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، جعفر دهقان بازیگر سینما و تلویزیون، در آیین افتتاحیه سی و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم که عصر امروز با حضور جمعی از مهمانان داخلی و خارجی در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران برگزار شد، به نقل خاطره‌ای از یک معجزه قرآنی از زمان ساخت و تولید سریال یوسف پیامبر (ع) پرداخت و گفت: از این سریال خاطرات زیادی دارم که یکی از خاطرات شیرین آن، خاطره‌ای معجزه‌آساست.


وی افزود: برای ضبط بخشی از این مجموعه تلویزیونی به بیرون از شهر رفته بودیم. این مکان یک دریاچه‌ای بود که قایق‌ها در آن قرار داشت و دکوراسیونی نیز برای ضبط آن انتخاب شده بود، اما با گذشت یک سال از این رویداد، دوباره جهت ضبط برنامه به آن منطقه رفتیم که متأسفانه با خشک شدن آب روبه‌رو شدیم و آن زمان سال خشکسالی بود.


این بازیگر سینما و تلویزیون بیان کرد: این حادثه ما را بسیار غمناک کرد و نگران شدیم، اما کارگردان سریال که مرحوم فرج‌الله سلحشور بود از این موضوع هیچ نگران نشد و اعلام کرد که ما کارمان قرآنی است و بدانید که صاحب قرآن خودش از این کار حمایت خواهد کرد.


وی یادآور شد: تنها چند روز از این موضوع گذشته بود که دوباره برای ضبط برنامه رفتیم و با کار معجزه‌آسا و عجیب روبه‌رو شدیم، زیرا در این چند روز به قدری باران باریده بود که تمام دریاچه پر آب شد و از آن سرریز کرده بود و به سایر بخش‌ها منتقل شد. البته این کار عجیبی نبود، زیرا قرآن معجزات زیادی دارد که این معجزه تنها گوشه‌ای از آن‌ها بود که ما توانستیم آن را از نزدیک آن را مشاهده کنیم.


انتهای پیام/4072/4090/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته