دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«یوسف پیامبر» مهمان رمضانی تلویزیون/ پخش سریال زنده‌یاد سلحشور برای آی‌فیلمی‌ها

شبکه آی‌فیلم مجموعه «یوسف پیامبر» را به‌مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، برای طرفدارانش در افغانستان و تاجیکستان پخش می‌کند.
کد خبر : 484929

به‌گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، هم‌زمان با آغاز ماه مبارک رمضان، پخش سریال «یوسف پیامبر» به کارگردانی زنده‌یاد فرج‌الله سلحشور از جمعه پنجم اردیبهشت، در کانال آی‌فیلم۲ آغاز می‌شود.


این  مجموعه داستان پرفراز و ‌نشیب زندگی یوسف پیامبر(ع) را از دوران کودکی و گرفتار شدن ایشان در چاه تا زمانی که دوباره به آغوش پدرش حضرت یعقوب(ع) باز می‌گردد، روایت می‌کند.


در «یوسف پیامبر» مصطفی زمانی، محمود پاک‌نیت، کتایون ریاحی، جعفر دهقان، عباس اميري، جهانبخش سلطانی، رحیم نوروزی، مهوش صبركن، الهام حمیدی، پروانه معصومی، لیلا بلوکات و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. مصطفی زمانی ایفاگر نقش یوسف است و نقش پدرش یعقوب را محمود پاک‌نیت ایفا می‌کند. شخصیت زلیخا را کتایون ریاحی و نقش عزیز مصر هم جعفر دهقان بازی کرده‌اند.


بر این اساس، مجموعه تلویزیونی «یوسف پیامبر»، هرشب ساعت ۲۱ به ‌وقت تهران و کابل و ساعت ۲۱:۳۰ به‌ وقت دوشنبه تاجیکستان، راهی آنتن می‌شود و تکرار آن نیز روز بعد در ساعت‌های ۰۳:۰۰، ۰۹:۰۰ و ۱۵:۰۰ خواهد بود.


انتهای پیام /4143/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
ایوب بلوچزهی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۵
۰
با سلام دست گل سازنده سریال یوسف پیامبر درد نکنه انشاءالله خدا از تقصیرات همه مسلمانان بخصوص آقای سلحشور بگذره به حق این لحظات عرفانی درود به روح بزرگوارشان
هلدینگ شایسته