دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 فروردين 1398 - 16:54
یک مسئول کمیته امداد:

ساخت منازل تخریب‌شده مددجویان در سیل اخیر آغاز شد

مدیرکل دفتر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد از آغاز ساخت منازل تخریب‌شده مددجویان در سیل اخیر خبر داد.
کد خبر : 372559
ساخت-منازل-تخریب-شده-مددجویان-در-سیل-اخیر-آغاز-شد.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از کمیته امداد، ابراهیم بازیان از آغاز ساخت واحدهای مسکونی تخریب‌شده مددجویان در سیل اخیر خبر داد و افزود: بیش از ۶۰ هزار خانوار مددجویی کمیته امداد امام خمینی در چند استان دچار آسیب و تخریب‌شده است.


وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود حدود ۲۰ هزار واحد مسکن خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد نیاز به تعمیر کلی و جزئی داشته باشد و ۱۰ هزار واحد نیازمند احداث مجدد است.


مدیرکل دفتر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی خاطرنشان کرد: طرح بازسازی مسکن مددجویی در استان‌های شمالی که سیلاب فروکش کرده، آغاز شده است و امیدواریم بتوانیم واحدهای مسکونی نیازمند تعمیر را حداکثر تا سه ماه آینده به مددجویان تحویل دهیم.


بازیان تأکید کرد: کمیته امداد مصمم است با پایان عملیات امدادرسانی اولیه، کار ساخت کامل واحدهای تخریب‌شده را در مدت 6 ماه تا یک سال به پایان برساند.


وی بیان کرد: امیدواریم در برنامه زمانی پیش‌بینی‌شده، با استفاده حداکثری از ظرفیت تسهیلات وام کم‌بهره و کمک بلاعوض دولت و همچنین کمک‌های امداد و مردم نیکوکار، در یک اقدام انقلابی و جهادی، ساخت مسکن امن، مناسب و باکیفیت برای مددجویان سیل‌زده را به انجام برسانیم.


انتهای پیام/4087/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب