دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 شهريور 1394 - 14:55

افتتاح و تجهیز نمایشگاه و کارگاه دائمی رشد در مجتمع فرهنگی واحد مراغه

رئیس دفتر فرهنگی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه گفت: افتتاح و تجهیز نمایشگاه و کارگاه دائمی رشد در مجتمع فرهنگی از جمله نوآوری‌ انجام شده درحوزه دفتر فرهنگ واحد مراغه عنوان کرد.
کد خبر : 37251

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، به همت دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه مسابقه سالانه نقاشی با رویکرد قرآن و عترت بین فرزندان کارکنان و اعضای هیات علمی برگزار و به برندگان این مسابقه هدایای ویژه‌ای تعلق گرفت.


رئیس دفتر فرهنگی اسلامی واحد مراغه گفت: این مسابقات بصورت سالانه و از سوی ستاد اقامه نماز کانون قرآن و عترت واحد مراغه برگزار و با استقبال بی نظیر خانواده‌ها روبرو می‌شود.


حجت‌الاسلام محمدحسین هاشمیان افزود: در این دوره از مسابقات نقاشی تعداد 90 شرکت‌کننده در سنین مختلف از ابتدایی تا دبیرستان شرکت داشتند که در پایان مراسم با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه جوایز ارزنده‌ای به شرکت‌کنندگان اهدا شد.


رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه افتخارات قرآنی و فرهنگی کسب شده از سوی حوزه فرهنگی دانشگاه را چنین برشمرد: کسب رتبۀ منتخب در ارزیابی فعالیّت‌های کانون قرآن و عترت استان، کسب رتبۀ منتخب در ارزیابی ستاد اقامۀ نماز، کسب دو رتبۀ منتخب در بیست و سوّمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم و کسب پنج رتبۀ منتخب کشوری در بخش هنر بیستمین جشنوارۀ قرآن و عترت .


وی افتتاح و تجهیز نمایشگاه و کارگاه دائمی رشد در مجتمع فرهنگی، افتتاح رادیو قرآن با نام (شبستان) و پخش برنامه‌های قرآنی زنده در مجتمع فرهنگی، فضاسازی فرهنگی در مجتمع فرهنگی به منظور انجام مطالعات، برگزاری جلسات مختلف قرآنی و فرهنگی و همچنین کارگاه‌ها و کلاس‌های مختلف با حضور استادان، دانشجویان و کارمندان، تاسیس کمیتۀ مشترک حوزه و دانشگاه را از جمله نوآوری‌های انجام شده درحوزه دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه عنوان کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب