دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 فروردين 1398 - 15:24
فرمانده نیروی انتظامی ملکان:

85 درصد سرقت‌های سال 97 در ملکان توسط معتادان صورت گرفته است

فرمانده نیروی انتظامی ملکان از وقوع ۴۵۴ فقره سرقت در سال ۹۷ خبر داد و گفت: 85 درصد سرقت‌ها در ملکان توسط معتادان صورت گرفته است.
کد خبر : 372504
81974041-70540073.jpg

سرهنگ محمدتقی سلطانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در ملکان از وقوع ۴۵۴ فقره سرقت در سال ۹۷ خبر داد و گفت: 372 مورد سرقت‌ها یعنی 82 درصد کشف شده است.


وی افزود: نکته حائز اهمیت این است که بالای 85 درصد سرقت‌ها در سال گذشته توسط معتادان صورت گرفته است.


فرمانده نیروی انتظامی ملکان همچنین به کشف 165 کیلوگرم انواع مواد مخدر به ارزش ۷۴ میلیارد ریال توسط پلیس ملکان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: از خانواده‌ها می‌خواهیم درباره پیشگیری از معضل اعتیاد به نیروی انتظامی بیش از پیش کمک کنند.


سلطانی ادامه داد: نیروی انتظامی ملکان همچنین در سال 97 بیش از ۱۷۹ هزار نخ سیگار خارجی و ۱۸ هزار عدد انواع مواد محترقه کشف کرد.


وی همچنین از فوت ۲۴ نفر در حوادث رانندگی در شهرستان ملکان در سال گذشته خبر داد و گفت: ۱۶ تن در تصادفات رانندگی برون‌شهری و ۶ تن در تصادفات رانندگی درون‌شهری جان خود را از دست داده‌اند.


فرمانده نیروی انتظامی ملکان بر استفاده از کمربندی ایمنی توسط رانندگان و سرنشینان خودروها  و همچنین گذاشتن کلاه ایمنی توسط راکبان موتورسیکلت تأکید و خاطرنشان کرد: متأسفانه 70 درصد فوتی‌های تصادفات معمولاً به‌دلیل ضربه به سر و ناحیه بالاتنه بوده که اگر راکبان موتورسیکلت از کلاه ایمنی و رانندگان خودروها از کمربند ایمنی استفاده کنند به‌طور قطع درصد فوتی‌ها کاهش چشمگیری خواهد داشت.


سلطانی در پایان سخنان خود از شهروندان خواست هرگونه پیشنهادات و انتقادات خود از مأموران پلیس را به شماره تلفن ۱۹۷ فرماندهی انتظامی ملکان اعلام کنند.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته