دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 فروردين 1398 - 01:50
زارعیان خبر داد:

فرصت مطالعاتی پژوهشگاه علوم ورزشی ویژه دانشجویان دوره دکتری

مدیر آموزش‌های آزاد و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه علوم ورزشی از فرصت مطالعاتی پژوهشگاه علوم ورزشی ویژه دانشجویان دوره دکتری (phd) خبر داد.
کد خبر : 372479

حسین زارعیان در گفتگو با خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، از فرصت مطالعاتی پژوهشگاه علوم ورزشی ویژه دانشجویان دوره دکتری (phd) خبر داد و اظهار کرد: این دوره ویژه دانشجویان تمام‌وقت دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها که نهایتاً سه سال (6 ترم) از دوره تحصیلی آن‌ها گذشته باشد و در راستای موضوع رساله خود می‌توانند در این دوره فرصت مطالعاتی شرکت کنند.


مدیر آموزش‌های آزاد و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه علوم ورزشی بابیان اینکه این پژوهشگاه در نظر دارد فرصت مطالعاتی را برای دانشجویان تسهیل کند، عنوان کرد: این فرصت برای ارتقای دانش و کسب مهارت‌های تخصصی دانشجویان در نظر گرفته شده است.


وی افزود: این فرصت مطالعاتی، یک دوره تحقیقی کوتاه‌مدت 6 تا 9 ماهه است که تمام دانشجویان دوره دکتری قبل از دفاع از رساله خود می‌توانند از آن استفاده کنند و تا سقف 9 میلیون تومان از افراد شرکت‌کننده در این دوره حمایت مالی استفاده کنند.


عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم تربیتی در ادامه خاطرنشان کرد: پایه اصلی فعالیت‌های علمی در این پژوهشگاه، کسب مهارت‌های لازم برای انجام فعالیت‌های پژوهشی در حوزه علوم ورزشی است همچنین به این افراد شرکت‌کننده در این دوره گواهی حضور داده شده و از آنان در پژوهش‌ها و کارهای مختلف این پژوهشگاه دعوت به همکاری می‌شود.


وی با اشاره به تفاهم‌نامه مابین این پژوهشگاه با دانشگاه‌های چین و ایتالیا گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه این پژوهشگاه میزبان دانشجویان خارجی خواهد بود و می‌توانیم دانشجویان را برای استفاده از این فرصت مطالعاتی به خارج از کشور اعزام کنیم اما این میان افزایش دلار و مسائل اقتصادی دیپلماسی علم را تحت تأثیر قرار داده است.


انتهای پیام/4107/4084/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته