دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 فروردين 1398 - 06:43

کدام قشر بیشترین مهاجرت را به آلمان دارد؟

اداره مهاجرت و پناهندگی دولت آلمان اعلام کرد که متقاضیان پناهندگی از ایران دارای سطح تحصیلات بالایی هستند.
کد خبر : 372263
german-flag-in-front-of-dark-clouds-PDLQF4S-1800x1000.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، اداره مهاجرت و پناهندگی دولت آلمان با انتشار گزارشی در وب‌سایت خود اطلاعات مربوط به مهارت‌های کاری متقاضیان پناهندگی به آلمان در ۲۰۱۸ میلادی را بررسی کرد که بر مبنای آن مشارکت در بازار کار یکی از مهم‌ترین جنبه‌های ادغام در هر کشوری است.


طبق این گزارش، جمع‌آوری اطلاعات در زمینه مهارت‌های کاری متقاضیان پناهندگی و مهاجرت به آلمان برای دولت فدرال از اهمیت زیادی برخوردار است. یافته‌های جدید اداره مهاجرت و پناهندگی در نیمه نخست ۲۰۱۸ میلادی نشان می‌دهد که حدود ۴۳ هزار نفر برای پناهندگی در آلمان درخواست دادند که اطلاعات سه‌چهارم این افراد از سوی  اداره مهاجرت و پناهندگی فدرال ثبت شده است.
این گزارش می‌افزاید: «در ۲۰۱۸ میلادی پناهندگان سوریه با بیش از ۷ هزار نفر بزرگ‌ترین گروه پناهندگان به آلمان بودند و پس از آنها، شهروندان نیجریه با ۴ هزار نفر و عراق با حدود 3 هزار و 700 نفر در صف متقاضیان پناهندگی به آلمان قرار داشتند».


اداره مهاجرت و پناهندگی دولت آلمان تأکید کرد: «از میان شهروندان 10 کشوری که بیشترین پناه‌جویان را به آلمان داشتند، متقاضیان با بالاترین تحصیلات از کشور ایران بودند، درحالی‌که متقاضیان سومالی، پایین‌ترین سطح تحصیلات را داشتند. شهروندان ترکیه نیز از صلاحیت علمی خوبی برخوردار بودند».
طبق این گزارش، بیشتر متقاضیان پناهندگی در حال‌ حاضر به کارهای یدی مشغول شده‌اند و به عنوان نمونه در کارخانه و انبار‌ها فعالیت دارند یا کار خدماتی انجام می‌دهند.
انتهای پیام/4033/


انتهای پیام/

برچسب ها: ایران
ارسال نظر
هلدینگ شایسته