دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 فروردين 1398 - 17:25
در حکمی از سوی رنجبر؛

رئیس قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی در گلستان منصوب شد

قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی رئیس قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی در گلستان را منصوب کرد.
کد خبر : 372242
636653629190256241.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، بیژن رنجبر در حکمی حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان را به ‌عنوان «رئیس قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی» در این استان منصوب کرد.


در متن حکم رنجبر آمده است: نظر به تشکیل و استقرار قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان به‌منظور کمک به هم‌وطنان آسیب‌دیده از سیل اخیر در این استان و بسیج امکانات دانشگاه برای کاهش و رفع مشکلات به وجود آمده، جنابعالی را به‌عنوان رئیس این قرارگاه منصوب می‌نمایم.


در ادامه این حکم عنوان شده است: انتظار می‌رود با هماهنگی استانداری، فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مستقر در منطقه و ستاد مدیریت بحران استان اقدامات لازم را در رفع این مشکلات به عمل آورید.


در پایان این حکم آمده است: بر این اساس لازم است کلیه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور به‌عنوان واحدهای معین، نهایت همکاری و حمایت را از این قرارگاه داشته باشند.


گفتنی است در روزهای گذشته دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حکمی بیژن رنجبر قائم مقام رئیس دانشگاه در امور آموزش عالی و ساماندهی پژوهش‌های تحصیلات تکمیلی و مدیر مرکز جذب و امور هیئت علمی را به عنوان «رئیس قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی» منصوب کرد.


انتهای پیام/4107/4116/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته