دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 فروردين 1398 - 06:40
نصیرزاده در گفتگو با آنا:

اعزام هدفمند کارکنان واستادان متخصص دانشگاه آزاد به مناطق سیل‌زده

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی گفت: کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی با درنظر گرفتن ضرورت نیاز در مناطق حضور پیدا می‌کنند.
کد خبر : 371874
636620938163296644_B_md.jpg

حسین نصیرزاده در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به تشکیل قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی در راستای کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده گفت: هماهنگی‌های لازم بین بسیج اساتید،‌ بسیج کارکنان و بسیج دانشجویی نیز برای اعزام به مناطق به‌عمل آمده است.


رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: روز گذشته گروه اول از بین جهادگران بسیج دانشجویی به مناطق سیل‌زده اعزام شده است و امروز نیز گروه دیگری متشکل از کارکنان و استادان متخصص در حوزه مختلف به مناطق اعزام می‌شوند.


نصیرزاده با اشاره به استقبال و درخواست کارکنان برای حضور و کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده اظهار کرد: کارکنان و استادان بسیاری از سازمان مرکزی و واحدهای دانشگاهی برای حضور در مناطق سیل‌زده اعلام آمادگی کرده‌اند که با درنظر گرفتن ضرورت نیاز در مناطق حضور پیدا می‌کنند.


وی افزود: برای جلوگیری از ازدحام کارکنان اعزامی، سازماندهی‌های لازم برای استقرار نیروهای متخصص در مناطق سیل‌زده انجام شده است تا اقداماتی متناسب با مأموریت‌های قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی انجام بگیرد.


رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی درباره حضور کارکنان و استادان متخصص در گروه دوم اعزامی قرارگاه جهادی،‌ بیان کرد: مطابق با جلساتی که با رئیس  بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی به‌عمل آمده است،‌ مقرر شد تا اعزام‌های دانشگاه آزاد اسلامی به‌صورت هدفمند شکل بگیرد و از استادان توانمند در حوزه‌های تربیتی و روانشناسی در این گروه‌ها استفاده شود.


نصیرزاده در پایان خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی از بطن مردم و برای مردم  است و تا آخرین لحظه پابه‌پای نیروهای ارزشی،‌ انقلابی و نهادهای خدمت‌گذار در کنار مردم مناطق سیل‌زده خواهیم بود.


انتهای پیام/4107/4116/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
دانشجوی جانباز
United States of America
سه‌شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹
۰
بهتره در کنار این نوع مدیریت برای کمک اخلاق مدار بود نه این که با حضور در دفتر با رفتار ناپسند با مراجعه کننده برخورد بشه
هلدینگ شایسته