دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 فروردين 1398 - 00:50
در جهت همیاری به هموطنان؛

خبرنگاران آنا بخشی از حقوق خود را به سیل‌زدگان اختصاص دادند

کارکنان و خبرنگاران خبرگزاری آنا برای ابراز همدری با هموطنان آسیب دیده در سیل اخیر، بخشی از حقوق خود را داوطلبانه اهدا می‌کنند.
کد خبر : 372181
photo_2019-04-10_08-57-51.jpg

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری آنا پس از وقوع سیل ویرانگری که ۲۲ استان کشور را درگیر خود کرد بسیاری از مردم برای کمک به همنوعان خودشان در شهرهای آسیب‌دیده ضمن اهدای کمک‌های غیرنقدی و نقدی با این مردم همدردی کردند.


در همین راستا خبرنگاران خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی «آنا» نیز علاوه بر کمک‌های غیرنقدی، بخشی از حقوق فروردین ماه خود را برای کمک به سیل‌زدگان در نظر گرفتند.


همچنین گروهی از خبرنگاران این خبرگزاری برای فعالیت‌های جهادی و کمک‌رسانی به سیل‌زدگان در قالب گروه‌های جهادی دانشگاه آزاد اسلامی عازم لرستان و خوزستان می‌شوند.


از نخستین روزهای وقوع سیل در مناطق مختلف کشور، عکاسان و خبرنگاران خبرگزاری آنا ضمن حضور در این مناطق با تهیه گزارش‌های خبری و تصویری در این زمینه اطلاع‌رسانی‌های لازم را کرده و برای تبیین اهمیت کمک‌رسانی به سیل زدگان نیز ایفای نقش کردند.


یادآور می‌شود، در پی بارش‌های اخیر، سیل به یک هزار و ۸۸۹ شهر و روستا در ۲۳ استان کشور هجوم آورد که در پی دستور مقام معظم رهبری نیروهای مسلح نیز با تمام تجهیزات و نیروی انسانی برای خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان در این محل‌ها حاضر شدند.


انتهای پیام/4123/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته