دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 شهريور 1394 - 12:32
با حکم دکتر میرزاده

عضو هیات علمی واحد شبستر به دانشیاری ارتقا یافت

حبیب اقدم شهریار، عضو هیات علمی گروه علوم دامی واحد شبستر، با حکم دکتر میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، به مرتبه دانشیاری ارتقا یافت.
کد خبر : 37200

به گزارش خبرنگار خبرگزای آنا، در حکم میرزاده با توجه به پیشنهاد کمیته منتخب واحد درباره ارتقای مرتبه وی به دانشیاری آمده است: موضوع در پنجاه و ششمین نشست هیات ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی مطرح و مورد موافقت قرار گرفت.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این حکم ابراز امیدواری کرده در مرتبه جدید نیز با تائیدات خداوند تبارک و تعالی، منشاء خدمات بهتر و ارزشمندتری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دانشجویان عزیز بوده و در توسعه علم و دانش گام‌های موثرتری بردارد.


به موجب این حکم اقدم شهریار از تاریخ 94/3/7 به مرتبه دانشیاری گروه آموزشی علوم دامی در دانشگاه آزاد اسلامی ارتقا می­یابد.


اقدم شهریار از سال 1376 به عنوان عضو هیات علمی تمام وقت واحد شبستر در گروه علوم دامی است و با انجام 15 طرح پژوهشی مصوب و راهنمایی و مشاوره 55 پایان‌­نامه دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد، تاکنون بیش از 100 مقاله معتبر در مجلات ISI، علمی پژوهشی و علمی ترویجی و بیش از 55 مقاله در همایش‌ها و کنفرانس‌های علمی بین‌المللی و داخلی از وی به چاپ رسانده است.


مدیر گروه آموزشی علوم دامی که 5 سال سابقه معاونت پژوهشی و فناوری واحد شبستر و 3 سال پژوهشگر برتر واحد شبستر و یک سال رتبه پژوهشگر برتر گروه کشاورزی منطقه 13 دانشگاه آزاد اسلامی را نیز در کارنامه خود دارد، دارای سه کتاب چاپ شده با عنوان‌های: اصول نوین زنبورداری، محرک‌های رشد در طیور، دانش تغذیه دام است.


به گزارش آنا، از سال 1393 و با هدف اصلاح هرم هیات علمی 16 حکم ارتقای مرتبه اعضای هیات علمی واحد شبستر به استادیاری از سوی معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شده است.


معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی واحد اسامی اعضای هیات علمی که در یک سال گذشته به استادیاری ارتقا یافته‌­اند را به شرح ذیل عنوان کرد: ابوالفضل آقاجانزاده گلشنی و ابوالفضل اسعدی دیزجی در رشته تغذیه دام؛ صادق اصبحی سیس علوم باغبانی؛ مهدی شاه­نظری در رشته روانشناسی، صادق صادقی در رشته زبان­شناسی کاربردی، ناصر مسروری در رشته ریاضی (هندسه)، محمدصابری مهندسی عمران سازه؛ احمد زارعان شیروانه ده در ژئوفیزیک، سهیلا حمیدزاده در رشته شهرسازی، محمدنریمانی‌­راد و توحید وحدت­پور در فیزیولوژی دامپزشکی، محمد غفوری ساربانقلی، فیزیک حالت جامدف نازلی اسکندری­نژاد و معصومه قره داغی و منیژه صدری در رشته تاریخ، وحید مجیدنژاد در مهندسی کامپیوتر.


واحد شبستر با دارا بودن 195 نفر عضو هیات علمی شامل 6 نفر در مرتبه علمی استاد، 8 نفر دانشیار، 85 نفر استادیار و 96 نفر در مرتبه علمی مربی در خدمت جامعه علمی کشور و بیش از 5000 نفر دانشجوی شاغل به تحصیل در این واحد است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته