دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 فروردين 1398 - 10:11
رضایی تالارپشتی عنوان کرد:

اثبات عجز آمریکا مقابل ملت ایران با اقدام اخیر دولت ترامپ

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قائم‌شهر، اقدام اخیر آمریکا در رابطه با سپاه پاسداران را محکوم و آن را نشانه عجز آمریکا مقابل ملت ایران عنوان کرد.
کد خبر : 371997
636844408373549664_md.jpg

عبدالهادی رضایی تالارپشتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در قائم‌شهر درباره اقدام دولت آمریکا و تروریست اعلام‌کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: فرهنگ مقاومت و شهادت از زیباترین و برترین نعمت‌های الهی است.


وی ادامه داد: این فرهنگ همان کمال حقیقی انسان و قرب الهی بوده که سینه به سینه و نسل به نسل انتقال یافته و آثار و برکات آن در دوران معاصر با انقلاب شکوهمند ایران اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری نشر یافته است.


معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر در راستای نقش فرهنگ عاشورایی جهاد و شهادت در جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: از ابتدای تشکیل جمهوری اسلامی ایران تاکنون ملت ایران، قوای سه‌گانه و پاسداران با روحیه انقلابی، مجاهدانه و شهادت‌گونه توانسته‌اند تمام توطئه‌های دشمنان را در داخل و در منطقه خنثی و چالش‌ها را به فرصت تبدیل کنند.


رضایی تالارپشتی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مؤثرترین نهادهای حمایتی در مدیریت سیل اخیر کشور بود، نقش این نهاد را بسیار باارزش و تأثیرگذار ارزیابی کرد و توضیح داد: نقش بی‌بدیل سپاه مجاهد و مقاوم پاسداران بر هیچ‌کس پوشیده نیست و این تلاش مجاهدانه آنان در کنار سایر قوا موجب شد تا خسارات مالی و جانی مردم دفع شود.


وی با تبریک روز پاسدار،  اقدام اخیر آمریکا در رابطه با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم و آن را نشانه شکست آمریکا در مقابل کشور و مردم ایران عنوان و تشریح کرد: سپاه پاسداران از بدو تأسیس تاکنون در سایه‌سار امامت و ولایت امر در همه زمینه‌ها خوب درخشیده است.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته