دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 فروردين 1398 - 09:32
حزب اصلاح‌طلب اتحاد ملت:

قرار دادن سپاه در لیست تروریستی نقض حاکمیت ملی ایران است

حزب اتحاد ملت در بیانیه‌ای با محکومیت قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تروریستی از سوی آمریکا، این کار را نقض حاکمیت ملی ایران عنوان کرد.
کد خبر : 371977

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حزب اتحاد ملت در محکومیت اقدام ماجراجویانه دولت ترامپ علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامیدر بیاینه‌ای اظهار کرد: این کار نقض حاکمیت ملی ایران، حقوق بین‌الملل و بحران‌زاست.


در بیانیه حزب اتحاد ملت آماده است: اقدام ماجراجویانه دولت ترامپ در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی، نقض حاکمیت ملی، حقوق بین‌الملل و تلاشی تازه برای تشدید بحران در منطقه و جهان است.


حزب اتحاد ملت ایران اسلامی این اقدام بی‌سابقه در عرصه سیاست و حقوق بین‌الملل را تهدیدی علیه تمامیت کشور و گسترش افراطی‌گری و تروریسم تلقی و آن را شدیدا محکوم می‌کند.


در ادامه آمده است: دفاع متحد همه نیروهای سیاسی و تمامی ملت ایران از ارکان و نهادهای نظام جمهوری اسلامی ایران در این شرایط وظیفه‌ای ملی، دینی و تاریخی است. تردیدی نیست که حاصل این اقدام نسنجیده، افزایش همبستگی ملی در ایران و نهایتاً انزوای بیشتر دولت زورگو و بی‌منطق ترامپ خواهد بود.


انتهای پیام/4082/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته