دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 فروردين 1398 - 19:32
محمد پنجعلی:

فوتبالیست‌های پایه ما به بازی‌های لیگ یک راه پیدا کرده‌اند

آکادمی فوتبال پرسپولیس اولین جلسه هماهنگی مدیران و مربیان در سال98 برای فصل جدید رقابت‌های پایه را امروز در محل باشگاه برگزار کرد.
کد خبر : 371912
01365163.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از  باشگاه پرسپولیس، آکادمی فوتبال پرسپولیس امروز به ریاست محمد پنجعلی تشکیل جلسه داد. در این نشست که محمد امام‌وردی‌، مدیر ورزشی باشگاه نیز در آن حضور داشت؛ سرمربیان و سرپرستان تیم‌های پایه حضور پیدا کردند تا در ارتباط با برنامه تیم‌ها‌، شروع تمرینات و اهداف آنها در فصل پیش رو گفتگو صورت بگیرد.


کاپیتان پیشین پرسپولیس و تیم ملی که اکنون عهده‌دار مسوولیت تیم‌های پایه است در شروع این جلسه، عملکرد تیم‌ها در سال گذشته را با وجود آن که با معضل محرومیت از جذب بازیکنان جدید در تمام طول فصل روبرو شدند بسیار خوب توصیف کرد.


وی حضور دو بازیکن پرسپولیس در رده‌های جوانان و امیدها در صدر جدول گل‌زنان و دستیابی مربیان پرسپولیس به عنوان برترین در همین شرایط را بخشی از موفقیت‌های تیم‌های پایه در شرایط سخت توصیف کرد.


وی همچنین عنوان کرد با وجود تبلیغاتی که همیشه وجود دارد و عنوان می‌شود بازیکن سازی، شناسایی و پرورش استعدادها در رده‌های پایه پرسپولیس وجود نداشته است؛ با وجود محرومیت‌ها موفق شدیم بازیکنانی چون علی خدایی، سیدمحمد حسینی، امیر خارکش و زارع‌نژاد را به تیم اصلی معرفی کنیم. جلب نظر یک مربی چون ایوانکوویچ برای این که این بازیکنان در تمرینات حضور پیدا کرده و تلاش کنند که به فهرست بازیکنان راه یابند، خود یک اتفاق مهم است.


وی تأکید کرد: البته این مساله برای ما و این بازیکنان ابتدای راه است و باید تلاش کرد که این بازیکنان خود را به قواره بازی کردن برسانند ولی این میزان توجه سرمربی تیم اصلی نیز ارزشمند و فرصتی بزرگ است. قطعاٌ بازیکنان قابل دیگری هم داریم ولی به هر حال ظرفیت‌ها محدود است. همین حالا بازیکنی مثل عبدی را هم داریم که به صورت قرضی در لیگ یک کشور بازی می‌کند.


پنجعلی خطاب به مربیان و سرپرستان تیم‌ها اضافه کرد: مشکلات سخت افزاری همیشه وجود خواهد داشت. باشگاه با توجه به توان و امکانات کم یا زیاد شرایطی را مهیا خواهد کرد ولی در نهایت باید توجه داشته باشیم امکانات کمتر از آن است که رده‌های پایه در ایران مورد توجه خاص قرار بگیرند همان‌طور که اسم مسابقات لیگ برتر پایه است ولی بسیاری زمین‌ها از حداقل استاندارد‌ها برای بازی و مسابقه فوتبال بی بهره هستند.


وی تصریح کرد: ما همچنین تلاش کرده‌ایم که بیشتر از پیشکسوتان خودمان استفاده کنیم و البته هدف اصلی ما در این رده‌ها کشف و پرورش استعداد است. برای فصل آینده بازیکنان مستعد بیشتری را معرفی خواهیم کرد و مطمئن هستم که هم می‌توانیم برای تیم اصلی شگفتی داشته باشیم و هم بازیکنانی که تیم‌های لیگ برتری و لیگ یکی سراغ آن‌ها بیایند. چنان‌که در این فصل نیز چنین بود اما بعضی بازیکنان یا خودشان حاضر به ترک پرسپولیس نشده‌اند یا ما به آن نفرات نیاز داشته‌ایم.


در ادامه این جلسه، مربیان و سرپرستان نیز درباره مسایل مربوط به تیم‌های خود و برنامه‌ها و نیازهایی که دارند به صحبت پرداختند.


انتهای پیام/4122/4051/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته