دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
پیشکسوت تیم پرسپولیس:

اعتبار قدیمی‌های پرسپولیس به حراج گذاشته نشده است

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: بازیکنان قدیمی پرسپولیس با دریافت حقوق ماهیانه اعتبارشان را به حراج نگذاشته‌اند.
کد خبر : 348557
AG8I0272.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، بازیکنان قدیمی تیم پرسپولیس زیر نظر شرکت کهن پیشکسوتان پرسپولیس اداره می‌شوند. این شرکت به بیشتر بازیکنان سابق سرخ‌پوشان پایتخت ماهیانه حقوق می‌دهد اما حواشی مختلفی در کنار این شرکت وجود دارد که اهمیت تلاش بازیکنان پیشکسوت را زیر سؤال برده است.


مرتضی فنونی‌زاده درخصوص اینکه عنوان شده بازیکنان پیشکسوت با دریافت ماهیانه یک میلیون تومان اعتبار خود را زیر سؤال برده‌اند به خبرنگار ورزشی آنا گفت: من خودم زمانی عضو هیئت‌مدیره تیم پیشکسوتان بودم و در کنار علی پروین، ناصر محمدخانی و ضیا عربشاهی تلاش کردیم تا تمامی بازیکنان پیشکسوت بتوانند در کنار تیم حضوری فعال داشته باشند.


وی ادامه داد: شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس اصلاً قصد استفاده از نام پیشکسوتان را ندارد. علی پروین و دوستان او در این شرکت حداکثر تلاش‌شان را می‌کنند تا کارها به درستی پیش برود. حضور حمید جاسمیان، بیژن ذوالفقارنسب، حمید استیلی و حسینعلی کلانی که از بازیکنان خوش‌سابقه سال‌های گذشته پرسپولیس هستند، بیانگر آن است که اصلاً قصد سوءاستفاده‌ای وجود ندارد.


پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: الان پیشکسوتان هفته‌ای دو جلسه در طرشت تمرین می‌کنند و بیشتر هزینه اجاره زمین توسط فرشاد پیوس پرداخت می‌شود. بازیکنانی مانند علی دایی، علی کریمی، مهدی مهدوی‌کیا، کریم باقری، حمید درخشان و محمد پنجعلی که شرایط مالی خوبی دارند از شرکت پولی نمی‌گیرند. حقوق ماهیانه به بازیکنان قدیمی داده می‌شود که حتی در یک بازی پیراهن پرسپولیس را پوشیده‌اند.


وی افزود: متأسفانه افرادی چون بهروز رهبری‌فرد که از بازیکنان باسابقه پرسپولیس هستند بی‌دلیلی علیه تیم پیشکسوتان صحبت می‌کنند. حقوقی که به بازیکنان قدیمی داده می‌شود، کمک‌خرج آنهاست و علی پروین قسم خورده که حقوق ماهیانه یک میلیون تومانی را به پنج میلیون تومان هم برساند تا آنهایی که در پرسپولیس به حق‌شان نرسیدند بتوانند صاحب درآمد خوبی شوند. ضمن اینکه به تمامی اعضای تیم سهام داده شده است و برخی از پیشکسوتان که به پول نیاز مبرم داشته‌اند مقداری از سهام خود را به قیمت هر سهم 10 میلیون تومان فروخته‌اند که با فروش سهام‌شان مشکلات اقتصادی‌شان را حل کرده‌اند.


فنونی‌زاده یادآور شد: حسینعلی کلانی که الان مسئولیت زمین باغستان کرج را برعهده گرفته است اصلاً نیاز مالی ندارد. او که مهندس آرشیتکت از آمریکا است و سال‌ها در پرسپولیس و تیم ملی حضور داشته، برنامه‌ریزی حساب‌شده‌ای کرده تا زمین‌های تمرینی خوبی برای تیم‌های پایه تأسیس شود و همچنین تالار پذیرایی و امکانات تمرینی مناسب در باشگاه وزنه فراهم شود. به‌نظرم درست نیست زحماتی که برای پیشکسوتان پرسپولیس کشیده می‌شود با حرف‌های نادرست زیر سؤال برود چون قدیمی‌های پرسپولیس اعتبارشان را به حراج نگذاشته‌اند.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته