دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حمید جاسمیان در گفتگو با آنا:

قهرمانی‌های متوالی حق پرسپولیس است

مدافع سابق پرسپولیس گفت: تیم برانکو بازی‌های خوبی را ارائه می‌کند و قهرمانی‌های متوالی حق تیم پرسپولیس است.
کد خبر : 347323
AG8I0395.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، حمید جاسمیان یکی از پرسابقه‌ترین بازیکنان تاریخ پرسپولیس است که در این تیم افتخارات فراوانی را به‌دست آورد و سال‌ها کاپیتان تیم ملی فوتبال بود. مدافع اسبق سرخ‌پوشان پس از آویختن کفش‌هایش در تیم پرسپولیس سمت‌های مختلفی را برعهده گرفت و تلاش کرد تا در تمامی عرصه‌ها برای موفقیت سرخ‌های پایتخت مؤثر باشد.


جاسمیان در خصوص تشکیل این تیم گفت: ساخته شدن تیم پیشکسوتان پرسپولیس واقعاً کار قشنگی بوده است، از موقعی که علی پروین بچه‌ها را دور هم جمع کرده، پیشکسوتان به ورزش مشغول شده‌اند و از حال هم باخبر می‌شوند.


وی افزود: اگر مشکلی باشد و اتفاقی رخ دهد، واقعاً پشت همدیگر هستیم. ان‌شاءالله که سال‌های سال ادامه پیدا کند و فدراسیون‌های ما از این موضوع درس بگیرند. ورزش برای تمامی سنین است و وقتی دوران ورزشی یک قهرمان به پایان می‌رسد و بازنشسته می‌شود نباید ورزش را رها کند.


کاپیتان سابق پرسپولیس در مورد نتایجی که تیم برانکو ایوانکوویچ به دست آورده، اظهار کرد: عملکرد تیم برانکو بسیار خوب بود، پرسپولیس مقامی را که شایسته‌اش بوده به‌دست آورده، فعلاً که بازی‌ها تعطیل است و ان‌شاءالله که تیم آمادگی کامل داشته و بتواند جبران گذشته‌ها را بکند. قهرمانی‌های متوالی حق پرسپولیس است.


وی درباره اینکه نبود کمیته پیشکسوتان در فدراسیون فوتبال به ملی‌پوشان سابق فوتبال ایران آسیب می‌زند یا خیر تصریح کرد: البته که آسیب می‌زند. نبود چنین کمیته‌ای واقعاً جای تأسف است. از وقتی که آقای تاج آمد و رئیس فدراسیون فوتبال شد، کمیته پیشکسوتان را منحل کردند. کمیته پیشکسوتان خیلی باارزش بود و توانایی انجام کارهای مثبتی را داشت ولی متأسفانه کاری کردند که پیشکسوتان در همه رشته‌های ورزشی به‌خصوص کنار رفتند.


جاسمیان افزود:  امیدوارم که مسئله تشکیل دوباره کمیته پیشکسوتان فدراسیون فوتبال پیگیری شود و قدر پیشکسوتان را بدانند، در رسانه‌ها مطرح شود و در فدراسیون‌ها از تجربه‌های آنها استفاده شود.


انتهای پیام/4048/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته