دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 فروردين 1398 - 03:15

چه زمانی باید به روان‌شناس مراجعه کنیم؟

کارشناسان حوزه بهداشت روان معتقدند وقتی در کارهایتان به شدت دچار مشکل می‌شوید و نمی‌توانید کارهای روزانه‌تان را انجام دهید باید به روان‌شناس مراجعه کنید.
کد خبر : 371840
570400c431EDNmainThinkstockPhotos-493375442.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، روان‌شناسان معتقدند در چند مورد شما نیاز به مراجعه اساسی به روان‌شناس دارید و بدون فوت وقت باید سراغ یک روان‌شناس بروید.


این گروه از متخصصان می‌گویند زمانی که شما به مدت طولانی و در حد زیادی احساس غم و ناراحتی می‌کنید و هر چقدر دوستان و نزدیکانتان با شما صحبت می‌کنند مشکلتان حل نمی‌شود، باید به روان‌شناس مراجعه کنید.


اما این موضوع به همین‌جا ختم نمی‌شود اگر دچار یأس فلسفی شدید و کارهای روزانه‌تان هم را نمی‌توانستید انجام دهید باید فکری برای خودتان کنید، زیرا گاهی عدم تمرکز بر روی کارها سبب می‌شود عملکرد شغلی‌تان پایین بیاید و همین موضوع شمارا ناراحت‌تر خواهد کرد.


گاهی اوقات شما مدام نگران هستید و انتظار شنیدن اخبار بد و ناگوار را دارید در این شرایط نیز باید حواستان به خودتان باشد و حتماً به روان‌شناس مراجعه کنید.


اما بعضی از مواقع به‌جایی می‌رسید که رفتارهایتان به خودتان و اطرافیانتان صدمه وارد می‌کند به‌طور مثال سبب می‌شود مدام سیگار بکشید و یا اینکه رفتارهای پرخاشگرانه نشان دهید. در چنین مواردی نیز باید خودتان را به یک روان‌پزشک معرفی و با صحبت با او مشکل را برطرف کنید.


انتهای پیام/4087/


انتهای پیام/

برچسب ها: افسردگی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته