دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 فروردين 1398 - 15:43
حماس در پاسخ به عمان:

کدام منطق می‌گوید که به جلادان صهیونیست اطمینان خاطر بدهید ؟!

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین از اظهارات اخیر وزیر امور خارجه عمان در خصوص اطمینان خاطر دادن به جلادان صهیونیست و تضمین آینده آنها به شدت انتقاد کرد.
کد خبر : 371815

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در پایگاه اینترنتی خود به اظهارات اخیر «یوسف بن‌علوی» در کنفرانس داووس درباره مقاومت در فلسطین واکنش نشان داد و آن را محکوم کرد.


حماس با بیان اینکه اظهارات بن‌علوی که گفته بود کشورهای عربی باید به رژیم صهیونیستی درباره آینده‌اش اطمینان خاطر بدهند و نگرانی‌های این رژیم را رفع کنند، محکوم است، اعلام کرد: «موضع‌گیری عجیب وزیر امور خارجه عمان شوکه‌کننده، محکوم و مغایر با حقیقت و منطق است».


این جنبش تأکید کرد: «کدام منطق اخلاقی و سیاسی از قربانی می‌خواهد تا به جلاد اطمینان خاطر و به اشغالگر درباره آینده‌اش تضمین بدهد؟ رژیم غاصب (صهیونیستی) قدرتمندترین ارتش منطقه را در اختیار دارد که با آن به کشتار و تخریب‌های هدفمند علیه ملت ما دست می‌‌زند. اسرائیل، فلسطین را اشغال، قدس را یهودی‌سازی، مقدسات را پایمال، سراسر خاورمیانه را تهدید کرده و قوانین بین‌المللی را زیر پا گذاشته است».


حماس افزود: «اظهارات بن‌علوی عادی‌سازی رایگان روابط با دشمن اشغالگر را از حد گذرانده و به عذرخواهی و بهانه دست دشمن دادن و درخواست برای اطمینان دادن به آن رسانده است. اظهارات تأسف‌بار وی جز تحقیر ملت و ضربه زدن به پرونده فلسطین معنایی ندارد و موجب ضعف در موضع‌گیری فلسطینی، عربی و اسلامی می‌شود».


جنبش مقاومت اسلامی فلسطین با بیان اینکه اظهارات وزیر امور خارجه عمان باعث تحریک و گستاخی بیشتر رژیم صهیونیستی می‌شود، تصریح کرد: «ما از همه مسئولان و رهبران می خواهیم تا این‌گونه اظهار نظرها و فراخوان‌ها را نادیده بگیرند و هرگونه عادی‌سازی روابط و هروله به سوی دشمن را متوقف کنند».


انتهای پیام/4033/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته