دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 فروردين 1398 - 16:18
سرهنگ حاجتی در گفتگو با آنا:

امسال جشن روز پاسدار نداریم/آخرین وضعیت اهواز

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) استان خوزستان گفت: امسال در آستانه روز پاسدار، هیچ جشنی نداریم؛ مگر اینکه مشکلات مردم سیل‌زده برطرف شود.
کد خبر : 371798
IMG17370212.jpg

سرهنگ عبدالرضا حاجتی در گفتگو با خبرنگار حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره آخرین اقدامات سپاه ولی‌عصر (عج) استان خوزستان در امر یاری‌رسانی به سیل‌زدگان استان، گفت: سپاه استان برحسب وظیفه در شهرستان‌های گرفتار در سیل، شبانه‌روز کار می‌کنند و به حدود 10 شهرستان و 500 روستا که در سیل گرفتار شده‌اند و یا در معرض تهدید قرار دارند، بهترین امدادرسانی‌ را به ساکنان و اهالی آن‌ها ارائه می‌دهیم.


وی ادامه داد: بزرگترین نگرانی ما روستاها و شهرهای نزدیک و یا در حاشیه رودخانه‌های دز، کرخه و کارون است، لذا باید دست‌به‌دست هم دهیم تا اوضاع را بهبود ببخشیم.


معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) استان خوزستان ادامه داد: حضور سردار قاسم سلیمانی، سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه، سردار غیب‌پرور، سردار سلامی، سردار یعقوب سلیمانی و سایر فرماندهان ارشد ارتش و سپاه در این مناطق بسیار مؤثر بود.


حاجتی تصریح کرد: قایق‌های تندرو و نیروی هوایی و نیز سپاه و ارتش تمام تجهیزات خود را برای امدادرسانی به سیل‌زدگان به‌کار گرفته‌اند. همچنین در خصوص اسکان مردمی که خانه‌هایشان خسارت دیده است، آن‌ها را با عزت و احترام جابجا و اسکان می‌دهیم.


وی افزود: وضعیت فعلی اهواز مساعد است و فعلاً آب داخل شهر نیامده و فقط در مسیرهای منتهی به اهواز، آب حدود 40 سانتی‌متر بالا آمده و باید با تدبیر مسیرهایی را برای تخلیه آب بگشاییم.


معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) استان خوزستان در پایان گفت: سپاه با تمام وجود و امکانات به مردم کمک خواهد کرد و این را به مردم ایران بگویم که امسال در آستانه تولد امام حسین (ع) و روز پاسدار ما هیچ جشنی نداریم؛ مگر اینکه مشکلات مردم برطرف شود و با خوشحال شدن مردم ما هم خوشحال خواهیم شد و جشن می‌گیریم.


یادآور می‌شود، در پی بارش‌های اخیر، سیل به یک هزار و ۸۸۹ شهر و روستا در ۲۳ استان کشور هجوم آورد که در پی دستور مقام معظم رهبری نیروهای مسلح نیز با تمام تجهیزات و نیروی انسانی برای خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان در این محل‌ها حاضر شدند.


انتهای پیام/4079/


انتهای پیام/

برچسب ها: اهواز سیل
ارسال نظر
هلدینگ شایسته