دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 فروردين 1398 - 11:22
سردار غیب‌پرور:

رسانه‌های ضدانقلاب می‌خواهند مردم را مقابل بسیج و سپاه قرار دهند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در جریان سیل اخیر رسانه‌های ضدانقلاب با تبلیغات ناجوانمردانه می‌خواهند مردم را مقابل سپاه و بسیج قرار دهند.
کد خبر : 371683

به گزارش حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا از روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین، سردار غلامحسین غیب‌پرور صبح امروز با حضور در مناطق سیل‌زده استان خوزستان با فرمانده ناحیه سپاه دشت آزادگان دیدار کرد.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین در این دیدار گفت: بسیج و سپاه در شرایط سخت سیل در کنار مردم بوده و تمام امکانات خود را برای کمک به مردم و رفع آلام سیل‌زدگان به‌کار گرفته‌اند.


غیب‌پرور خطاب به فرمانده ناحیه سپاه دشت آزادگان، خاطرنشان کرد: علاوه بر کمک‌های مردمی شهر تهران، کمک‌های مردم نوع‌دوست و ولایت‌مدار سایر استان‌ها  را در اسرع وقت به دست هم‌وطنان عزیز خواهیم رساند و جای هیچ‌گونه نگرانی نیست.


وی اظهار کرد: در جریان سیل اخیر رسانه‌های ضدانقلاب با تبلیغات ناجوانمردانه می‌خواهند مردم را مقابل سپاه و بسیج قرار دهند ولی این آرزوی فانی را به گور خواهند برد.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه هیچ‌کس نمی‌تواند در مقابل مردم قرار بگیرد، افزود: با اعتماد به معتمدان و شیوخ مناطق و همچنین توجیه و آگاه‌سازی مردم سیل‌زده؛ تودهنی محکمی به رسانه‌های ضدانقلاب خواهیم زد.


انتهای پیام/4079/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته