دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 فروردين 1398 - 14:15
سردار منصوری در گفتگو با آنا:

امدادرسانی نیروهای مسلح به سیل‌زدگان الگوی خوبی برای دولتی‌هاست

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه گفت: حضور فرماندهان سپاه و ارتش در میان مردم و اتحاد میان آن‌ها می‌تواند الگویی برای برخی مسئولان دولتی باشد.
کد خبر : 371474
img_0049.jpg

سردار ابوالقاسم منصوری در گفتگو با خبرنگار حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، اتحاد ارتش و سپاه را در یاری‌رسانی به سیل‌زدگان مؤثر عنوان کرد و گفت: این دو نهاد نظامی از زمانی‌که سیل شدت یافت و همچنین با دستور فرمانده معظم کل قوا در کنار یکدیگر و با نمایش انسجام مثال‌زدنی قرار گرفتند.


وی ادامه داد: تمام تلاش نیروهای سپاه و ارتش این است که کمک کنند تا پاکسازی کامل خانه‌ها و معابر هرچه سریع‌تر صورت گیرد تا وضعیت زندگی مردم به حالت عادی بازگردد.


فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه حضور فرماندهان رده‌بالای ارتش و سپاه امیدبخش مردم سیل‌زده بود، گفت: این اقدام فرماندهان می‌تواند الگویی برای برخی مسئولان دولتی باشد که همچنان از مردم فاصله می‌گیرند و در میان مردم نیستند.


منصوری اظهار کرد: نیروهای مسلح تا پایان در کنار آسیب‌دیدگان و سیل‌زدگان هستند تا اینکه شرایط خوبی در آنجا حاکم شود؛ چراکه حضور نیروهای مسلح در میان مردم برای سیل‌زدگان قوت قلب و روحیه‌بخش است.


یادآور می‌شود، امیر سرتیپ فرهاد آریان‌فر فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نیروی زمینی ارتش در گفتگویی با خبرنگار آنا از امدادرسانی ۱۱ یگان عمده نزاجا به مردم سیل‌زده غرب کشور با دستور فرمانده این نیرو خبر داد.


همچنین سردار نعمان غلامی معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین نیز به خبرنگار آنا اعلام کرد: حدود ۱۲ هزار نیروی بسیجی به سیل‌زدگان استان لرستان امدادرسانی می‌کنند.


در پی بارش‌های اخیر، سیل به یک هزار و 889 شهر و روستا در 23 استان کشور هجوم آورد که در پی دستور مقام معظم رهبری نیروهای مسلح نیز با تمام تجهیزات و نیروی انسانی برای خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان در این محل‌ها حاضر شدند.


انتهای پیام/4079/4123/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب