دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 ارديبهشت 1398 - 04:40

بسته حمایتی جدید برای دانشجویان کم‌درآمد

بسته حمایتی جدیدی در برخی از مدرسه‌ها و کالج‌های آمریکا ارائه می‌شود که به دانشجویان کم‌درآمد در پوشش هزینه‌های کوچک کمک می‌کند.
کد خبر : 371766
Hillman-01.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه‌ دانشگاه‌های جهان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از اجوکیشن دایو، برخی از مدرسه‌ها و دانشگاه‌ها در آمریکا گامی نوین در مسئولیت تحصیلی برداشته‌اند تا نیازهای مالی دانش‌آموزان و دانشجویان  را برطرف کنند. این امر به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا راحت‌تر بتوانند برای پذیرش در کالج و دانشگاه اقدام کنند. دانشجویان نیز می‌توانند از کمک مالی برای هزینه‌های غیرشهریه‌ای بهره‌مند شوند.


هدایای پولی، جذب و جمع‌آوری کمک‌های مالی به دانشگاه و کالج‌ها اجازه می‌دهد که میکروگرانت‌هایی را برای دانشجویان فراهم کنند. دانشجویان نیز می‌توانند هزینه‌های کوچک تحصیلی مثل خرید کتاب و جزوه را با این کمک‌های مالی تأمین کنند.


ایده این کمک‌های مالی کوچک در مدرسه‌ای در کلمبیا متولد شد؛ جایی که صندوق کالج کارول و یوجین لودویگ به دانش‌آموزان سال آخر دبیرستان کمک می‌کند تا به کالج بروند. این صندوق به دانشجویان سال اولی نیز کمک می‌کند تا راحت‌تر با تغییر و تحولات زندگی دانشجویی راحت‌تر کنار بیایند.


در نیویورک نیز مدارسی وجود دارد که برنامه میکروگرانت را اجرایی می‌کنند. همچنین برخی از کالج‌ها نیز کمک‌های مالی کوچکی به دانشجویان ارائه می‌دهند که می‌تواند هزینه‌های کوچک را پوشش بدهد. همچنین برنامه‌ای به نام «Raise Me» در آمریکا وجود دارد که دانش‌آموزان دبیرستانی را به کالج‌های ارائه‌دهنده میکروگرانت معرفی می‌کند.


انتهای پیام/4107/4021/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته