دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 فروردين 1398 - 10:56
متانی در گفتگو با آنا:

تروریست خواندن سپاه پایانی بر گاوچرانی آمریکا در منطقه است

دبیرکل حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی گفت: تروریست خطاب کردن سپاه پایانی بر حکومت گاوچرانه دولت آمریکا در خاورمیانه خواهد بود.
کد خبر : 371633
636768802028628782_md.jpg

علیرضا متانی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره احتمال تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط دولت آمریکا، گفت: مصوبات دولت آمریکا برای کشور ایران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی فاقد ارزش است و بیشتر نمایشی خواهد بود.


وی با بیان اینکه دولت نژاد‌پرست آمریکا هر روز پای خود را از گلیمش بیشتر دراز می‌کند، افزود: این موضوع به‌طوری است که این روز از بلندگوها  و رسانه‌های غربی‌ و دولت‌مردان آمریکا نقشه‌های شومی برای ایران اسلامی وجود دارد.


دبیرکل حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی با اشاره به اینکه باید به دولت  و گنگره آمریکا اعلام هشدار بدهیم که هرگونه مصوبه‌ای علیه نیروهای مسلح ایران و به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آرامش آمریکا در منطقه را به هم خواهد زد، ادامه داد: این حرکت و رفتار دولت استکباری آمریکا نوعی دست‌درازی به منافع و اهداف ملی ایران اسلامی خواهد بود.


متانی با تأکید بر اینکه این‌گونه افکار شیطانی خواب را از چشمان آمریکایی‌های در منطقه می‌گیرد، عنوان کرد: دوران بزن و دررو در منطقه به اتمام رسیده است و این حرکت‌های گاوچرانه دولت آمریکا پایان حکومت آنها در خاورمیانه خواهد بود.


به گزارش آنا، رویترز در خبری اعلام کرده بود، دولت ترامپ قصد دارد روز دوشنبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست تروریستی قرار داده است.


انتهای پیام/4082/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته