دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 شهريور 1394 - 08:53
رویدادهای دانشگاهی؛

اخبار کوتاه از واحدهای اردستان، علوم دارویی، اهر، تهران جنوب و بافق

مرکز پیش دبستانی و دبستان سما واحد اردستان افتتاح شد.
کد خبر : 37160

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردستان در حاشیه تاسیس مرکز پیش دبستانی و دبستان سما واحد اردستان ابتدا به بیان عملکرد و خدمات ارزنده رئیس دانشگاه دکتر میرزاده به دلیل اتخاذ تدابیر و ترسیم خط مشی سیاست‌های کلی در چشم‌انداز درازمدت دانشگاه از قبیل تجمیع، اصلاح ساختار اداری و حمایت ازطرح‌های دانش‌بنیان و پژوهش محور در راستای اعتلای دستاوردهای دانشگاه پرداخت و گفت: مرکز پیش دبستانی و دبستان سما که حاصل تلاش همکاران این واحد است، در 6 مقطع دبستان و پیش دبستان با بهترین فضا و امکانات پیشرفته آموزشی شامل سالن ورزشی اختصاصی و چند منظوره، کتابخانه تخصصی کودکان، کارگاه خلاقیت و تجهیزات سمعی و بصری ساماندهی شده است.


مهندس محمد عمادی با ثمربخش دانستن این مرکز ابراز امیدواری کرد: با توجه به نیاز شهرستان و امکانات این مرکز و استقبال شایسته اخیر در سال‌های آتی شاهد فعالیت‌های وسیع‌تر و دورنمایی روشن‌تر خواهیم بود.


صعود دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی علوم دارویی به قله دماوند


دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دارویی همزمان با فرارسیدن میلاد امام رضا(ع) به قله دماوند صعود کرد.


سید مهدی قدرتی، دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد رشته MBA واحد علوم دارویی، همزمان با فرا رسیدن سالروز میلاد امام رضا (ع)، موفق شد به همراه هیئت کوهنوردی استان تهران به سرپرستی مهندس سیروس رضازاده در قالب یک تیم 12 نفره در مدت 2 روز به بام ایران صعود کند.


همزمان با صعود دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دارویی، گروه‌های کوهنوردی از کشورهای آلمان ، لهستان، اتریش و چند گروه داخلی نیز حضور داشتند.


صعود به قله سبلان همزمان با میلاد حضرت معصومه (ع) به همراه تیم‌های بین‌الملی لهستان، اتریش، آلمان و چند گروه داخلی نیز از دیگر صعودهای موفق سید مهدی قدرتی است.


راهیابی استادان و دانشجوی واحد اهر به مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن و عترت


رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر، از راهیابی دو استاد و یک دانشجوی این واحد دانشگاهی به مرحله نهایی بیستمین دوره مسابقات سراسری قران و عترت ویژه استادان و دانشجویان خبر داد.


مرتضی شهبازیان گفت: در بخش استادان خداوردی، علیزاده و سیده فاطمه میرزاده اهری در رشته قرائت قرآن به روش ترتیل و تحقیق و در بخش دانشجویی نیز طاهره زاهدی در رشته قرائت قرآن به روش ترتیل به مرحله نهایی مسابقات قرآن و عترت ویژه استادان و دانشجویان راه یافتند.


هجدهمین جلسه شورای قرآن و عترت واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به میزبانی واحد تهران غرب برگزار شد


هجدهمین جلسه شورای قرآن و عترت واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به میزبانی واحد تهران غرب و با حضور مسئولان و کارشناسان قرآن و عترت واحد های استان تهران در اتاق شورای ساختمان ستادی واحد( قلهک) برگزار شد.


رئیس دفتر فرهنگ اسلامی واحد تهران غرب گفت: امیدوارم این جلسه همانطور که مزین به عطر قرآنی شده، نتایج خوبی را نیز برای حوزه قرآن و عترت واحدها به همراه داشته باشد.


دکتر مستوره عزت‌زاده ادامه داد: از همکاران و دست‌اندرکارانی که در این روز گرد هم آمده‌اند و قدم رنجه کرده‌اند درخواست می‌کنم در زمینه قرآن و عترت ما را از ارائه نظرات خود بی‌بهره نگذارند و درباره ارائه راهکارهای مفید و متنوع برای جذب دانشجویان برای شرکت در بیست و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت و همچنین جذب دانشجویانی که به سبب توانمندی در رشته‌های گوناگون قادر به شرکت و کسب مقام در این مسابقات و جشنواره فرهنگی هستند نیز همراهی کنند.


دکتر اسدالله بیات دبیر شورای قرآن و عترت استان تهران نیز با ارائه پاره‌ای از توضیحات درباره برگزاری مسابقات مذکور موضوعات و مصوبات ذیل پس از بحث و تبادل نظر مورد تایید اعضاء رسید.


این جلسه که به ریاست دبیر شورای قرآن و عترت استان تهران، مسئولان و کارشناسان قرآن و عترت واحد های استان تهران به میزبانی دانشگاه اسلامی واحدتهران غرب برگزار شد با محوریت گفتگو و ارائه راهکار و برنامه‌ریزی سال تحصیلی پیش رو برگزار شد.


برگزاری شورای اداری در دانشگاه آزاد اسلامی بافق


به منظور تبادل نظر و ارتباط موثر با کارکنان، شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی بافق برگزار شد.


در این مراسم که با تلاش معاونت اداری – مالی و همکاری روابط عمومی در محل مسجد ولیعصر(عج) دانشگاه ترتیب یافته بود سرپرست، معاونان و کارکنان دانشگاه حضور داشتند.


سرپرست واحد بافق با تشکر از فعالیت‌های صورت گرفته از سوی کارکنان، به تشریح وضعیت فعلی واحد پرداخت و با یادآوری تغییرات صورت گرفته در راستای چابک سازی دانشگاه، توجه به بعد کیفی آموزش و تلاش برای راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان و تامین نظر دانشجویان را یادآوری کرد.


حسینعلی لازمی بابرشمردن برنامه‌های تدوین شده برای واحد بافق، چشم‌انداز آینده را روشن ارزیابی کرده و ابراز امیدواری کرد با حرکت به سمت فعالیت‌های پژوهش محور، توسعه واحد سرعت فزاینده به خود بگیرد.


در پایان نیز کارکنان در یک فضای دوستانه و صمیمی، سوالها و مسائل خود را با مسئولان واحد در میان گذاشتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته