دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 فروردين 1398 - 22:09
امیر سرتیپ حیدری خبر داد:

انتقال 350 دستگاه ماشین سنگین به مناطق سیل‌زده لرستان

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تاکنون 350 دستگاه ماشین سنگین برای امدادرسانی به مردم به مناطق سیل‌زده لرستان منتقل شده است.
کد خبر : 371336

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری با بیان اینکه قرارگاه امدادرسانی ارتش در استان لرستان تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیرد تا مردم شریف این استان ساماندهی شوند گفت: تا امروز ضمن اعزام بیش از ۳۵۰ دستگاه ماشین سنگین به مناطق سیل‌زده در استان لرستان، ۳۰ دستگاه نفربر و 6 هزار و 800 نفر نیروی متخصص که غالب آن‌ها را کارکنان پایور تشکیل می‌دهد در این استان مشغول خدمات‌رسانی و کمک به مناطق سیل‌زده هستند.


وی افزود: با بهره‌گیری از امکانات یگان‌های نیروی زمینی ارتش در سایر استان‌ها، اقدامات تاثیرگذاری برای برپایی بیمارستان‌ها و آشپزخانه‌های صحرایی و سیّار صورت گرفته و تلاش کرده‌ایم به هر روستایی که راه زمینی داشته تیم‌های پزشکی و درمانی را به آن مناطق اعزام کنیم.


فرمانده نیروی زمینی ارتش با تأکید بر اینکه نیاز اصلی مردم سیل‌زده لایروبی است خاطر نشان کرد: در قرارگاه امدادرسانی ارتش در غرب کشور پنج قرارگاه فرعی در معمولان، پلدختر، نورآباد، چگنی و چم‌مهر با مجموعه کامل تجهیزات شامل؛ امکانات پروازی، پشتیبانی، درمانی، مهندسی و ... تشکیل داده‌ایم و تمام تلاشمان این است که در کوتاه‌ترین زمان مردم سیل‌زده استان لرستان را به شرایط مناسبی برسانیم.


انتهای پیام/4122/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته