دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 فروردين 1398 - 09:04
توسط دانشگاه آزاد اسلامی مشهد؛

تیم تخصصی مواجهه با سیلاب به مناطق سیل‌زده اعزام می‌شود

تیم 5 نفره تخصصی سیلاب متشکل از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برای كمك به سیل‌زدگان لرستان به این منطقه اعزام می‌شود.
کد خبر : 371628
a01f546c-0d16-4093-8760-66b32f64ed25.JPG

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، تیم 5 نفره تخصصی سیلاب متشکل از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد برای كمك به سیل‌زدگان لرستان آخر هفته جاری به این مناطق اعزام می‌شود.


كانون هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی مشهد نیز در پردیس دانشگاه برای جمع‌آوری كمك‌های نقدی و غیرنقدی صندوق دریافت وجه نقد و چادر برپاکرده است كه تا 22 فروردین جاری از ساعت 8 صبح الی 19 فعال است.


دریافت وجوه نقدی از طریق دستگاه pos  بوده و مستقیماً به حساب جمعیت هلال احمر مشهد واریز می‌شود و اقلام غیرنقدی نیز آخر هفته برای مناطق سیل‌زده ارسال خواهد شد.


براساس نیازسنجی اولیه در مناطق سیل‌زده، اقلام بهداشتی ازجمله پوشك بچه، دستمال كاغذی، شامپو، صابون و مواد شوینده در اولویت است كه توسط این كانون در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست سیل‌زدگان می‌‌رسد.


اختصاص یک روز حقوق اعضای هیأت علمی و کارکنان به سیل‌زدگان


اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد نیز یک روز حقوق خود را داوطلبانه به سیل‌زدگان اختصاص دادند.


با اعلام رضایت کارکنان و استادان این دانشگاه، حقوق یک روز فروردین‌ آنان کسر و برای کمک به سیل‌زدگان اختصاص می‌یابد.


اين اقدام خداپسندانه در راستای رسالت‌های اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان دانشگاهی مردمی و اجتماعی و با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب و دستور رئیس هیئت مؤسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر کمک همه‌جانبه به سیل‌زدگان توسط دانشگاه آزاد اسلامی مشهد صورت می‌گيرد.


دانشگاه آزاد اسلامی مشهد دارای بيش از هزار و 600 كارمند و عضو هيئت علمی است.


اعزام گروه‌های جهادی به مناطق سيل‌زده


گروه‌های جهادی بسيج دانشجويی دانشگاه آزاد اسلامي مشهد نیز در قالب دو گروه جهادی 40  نفره  در حوزه‌های عمرانی، پزشكی و بهداشتی از 20 تا 28 فروردين برای کمک‌رسانی و یاری هموطنان آسیب‌دیده به مناطق سيل‌زده اعزام می‌شوند.


اين گروه‌ها با حمايت و همكاری رئيس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و معاون دانشجويی فرهنگی واحد مشهد در پاسخ به منویات رهبر انقلاب، داوطلبانه به کمک نیرو‌های امدادی و مردم سیل‌زده می‌روند.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

برچسب ها: لرستان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته