دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 شهريور 1394 - 13:54

افزایش تعداد رشته‌های کارشناسی واحد اسدآباد به 13 رشته

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد گفت: تعداد رشته‌های کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد به ۲5 رشته رسید.
کد خبر : 37123

ایرج حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: با تلاش‌های انجام گرفته از سوی مدیریت واحد، رشته‌های مهندسی مکانیک (مجموعه جامدات) و حسابداری در مقطع کارشناسی پیوسته و مدیریت بازرگانی و الکتروتکنیک، برق صنعتی در مقطع کارشناسی ناپیوسته در واحد اسدآباد ایجاد و چند رشته دیگر در مراحل تصویب نهایی هستند.


وی با اعلام اینکه رشته‌های کارشناسی واحد اسدآباد افزایش ‌یافته، گفت: با ایجاد چهار رشته جدید کارشناسی در این واحد دانشگاهی تعداد رشته‌های آموزشی کارشناسی به 13 رشته افزایش یافت.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد اضافه کرد: با موافقت شورای گسترش وزارت علوم و تحقیقات و فناوری و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی چهار رشته مهندسی مکانیک (مجموعه جامدات) و حسابداری در مقطع کارشناسی پیوسته و مدیریت بازرگانی و الکتروتکنیک، برق صنعتی در مقطع کارشناسی ناپیوسته به جمع رشته‌های کارشناسی این دانشگاه افزوده شد.


حیدری افزود: اکنون با افزایش این رشته‌ها، تعداد رشته‌های کاردانی و کارشناسی به ۲5 رشته رسید.


وی گفت: در راستای افزایش کمی و کیفی و ارتقای سطح آموزشی دانشگاه، برای تصویب رشته‌های متعدد دیگری نیز اقدام شده و اکنون مراحل قانونی خود را برای تصویب در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری طی می‌کند.


این مسئول خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد دارای 12 عضو هیات علمی و دارا بودن 25 رشته در دو مقطع کاردانی و کارشناسی به عنوان یکی از فعالترین مراکز آموزش عالی در شهرستان اسدآباد محسوب می‌شود.





انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته