دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 فروردين 1398 - 15:46
ابیات:

بیش از هزارنفر در چادرهای هلال‌احمر شهر الهایی اسکان داده شده‌اند

مدیر اردوگاه‌های مستقر در شهر الهایی اهواز گفت: تاکنون هزار و 156 نفر در چادرهای هلال‌احمر در این منطقه اسکان داده شده‌اند.
کد خبر : 370776
AG8I0148.jpg

مهندس ابیات مدیر اردوگاه‌های مستقر در شهر الهایی در نزدیکی اهواز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا درباره اقدامات صورت گرفته در این شهر گفت: تاکنون هزار و 156 نفر در چادرهای هلال احمر در این منطقه اسکان داده شده‌اند. البته از روزهای پایانی سال قبل و با اعلام هشدارهایی مبنی بر اینکه آورد رودها و سیلاب ها بیش از حد مجاز هست، با هماهنگی فرمانداری و تحت نظارت ستاد  حوادث غیرمترقبه محل‌های را جهت اسکان مردم هماهنگ کردیم و چادرهایی را برپا و خدماتی را به طور متمرکز ارائه کردیم.


وی افزود: عوامل سازمان هلال احمر هم اقدام به جابجایی افراد و احشام از مناطق خطرناک کردند و آنها را به محل امن بردند که کار همچنان هم با قایق و واگن‌های قطار در حال انجام هست. البته به خاطر سیل زیاد وبسته مسیر خرم‌آباد، انتقال محموله ها با کندی صورت گرفت که مجبور شدیم به خاطر تسریع در کار محموله‌ها با هواپیما جا‌به‌جا شود و حتی امروز نیز یک هواپیمای فوق سنگین شامل کمک‌ها در فرودگاه اهواز به زمین نشست


ابیات تصریح کرد: البته مشکلات همچنان وجود دارد که با کمک سایر ارگان‌ها و مردم در حال برطرف کردن آنها هستیم.


انتهای پیام/4071/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته