دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 شهريور 1394 - 16:07

بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب با حضور دکتر انگجی

همزمان با برگزاری سومین همایش دانشجویان بنابی داخل و خارج کشور در مراسمی با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، دو پروژه عمرانی در واحد بناب افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
کد خبر : 37066

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در این مراسم ساختمان آموزشی تحصیلات تکمیلی و همچنین مسجد فاطمیه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب افتتاح و بهره‌برداری از آنها آغاز شد.


پروژه ساختمان آموزشی تحصیلات تکمیلی در 5 طبقه با مساحت 7 هزار و 200 مترمربع شامل کلاس‌های آموزشی جمعاً به تعداد 35 کلاس و نیز اتاق‌های اداری احداث شده که عملیات ساختمانی آن از سال 88 آغاز و برای تکمیل آن 47 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.


ساختمان مسجد فاطمیه این واحد در 2 هزار و 450 متر مربع زیربنا احداث شده که دارای صحن اصلی و اتاق‌های فرهنگی است و برای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه بالغ بر 32 میلیارد ریال هزینه شده است.


در ادامه این مراسم، مرکز رشد و خانه فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب نیز از امروز با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی فعالیت خود را رسماً آغاز کرد.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب در زمان تأسیس دارای ساختمانی واقع در مرکز شهر بود که با گسترش آموزش عالی در کشور، این دانشگاه اقدام به احداث مجتمعی مشتمل بر ساختمان‌های آموزشی، اداری، کتابخانه، آمفی تئاتر، آزمایشگاه‌های متعدد، مسجد و غیره کرد و به آن نقل مکان کرد.


مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی بناب اکنون یکی از زیباترین و بزرگترین مرکز آموزش عالی در شمال غرب کشور است و به جرأت می‌توان گفت که در مسیر تربیت و آموزش دانشجویان تحصیلات تکمیلی بستری مناسب و امکاناتی وسیع را داراست.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب