دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 فروردين 1398 - 13:05
امام‌جمعه آق‌قلا:

برای مقابله با سیل چاره داشتیم/ مسئولان شهر حرف ما را گوش ندادند

امام‌جمعه اهل سنت شهرستان آق‌قلا گفت: برای جلوگیری از وقوع بحران سیل در آق‌قلا چاره و پیشنهاد داشتیم، ولی مسئولان حرف ما را گوش ندادند.
کد خبر : 370310
_ALI9618.jpg

آخوند عبدالرزاق رهبر در گفتگو با خبرنگار اعزامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، به منطقه سیل‌زده آق‌قلا و گمیشان گفت: بنده تا کنون دوبار در سال‌های 71 و 54 شاهد وقوع سیل‌های بزرگ‌تر و مهیب‌تر از این سیل بودم، اما هیچ‌کدام به اندازه این سیل خسارت نداشت.


وی افزود: متأسفانه در سیل امسال خسارات جبران‌ناپذیری به مردم و اقتصاد این شهرستان وارد شد که تا سال‌ها شاید اثرات آن برجای بماند.


امام جمعه اهل سنت شهرستان آق‌قلا افزود: قبل از وقوع سیل به مسئولان شهر و استان هشدار دادیم اما گلویمان پاره شد ولی کسی از مسئولان حرف ما را گوش نداد.


آخوند رهبر اضافه کرد: اگر دستور رهبر معظم انقلاب و امام این امت نبود که نیروهای مسلح پای کار بیایند شاید وضعمان بدتر از این بود.


حجت الاسلام عبدالرزاق رهبر

وی گفت: سپاه توانست جلوی خسارت بیشتر را بگیرد، ولی هنوز خیلی جای کار برای عادی شدن وضعیت زندگی مردم است.

 

امام جمعه اهل سنت آق‌قلا با بیان اینکه ندای یاللمظلوم این مردم را تنها حضرت آقا شنید که به داد و فریاد ما رسید، گفت؛ واقعاً در عجب هستیم که چرا مسئولان شهر هیچ کدام از پیشنهادها و راهکارهای ما را قبول نداشتند و هرچه فریاد می‌زدیم توجهی نمی‌کردند.

 


حجت الاسلام عبدالرزاق رهبر


انتهای پیام/4076/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته