دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در سفر به استان گلستان؛

نماینده دانشگاه آزاد اسلامی با امام‌جمعه آق‌قلا دیدار کرد

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی برای بررسی روند کمک‌رسانی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به سیل‌زدگان به گلستان سفر کرده بود، با امام جمعه آق‌قلا دیدار کرد.
کد خبر : 369949
636892278690599455.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، سیدمجید موسوی که پیرو دستور رئیس هیئت مؤسس و هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به منظور بازدید میدانی از وضعیت مناطق سیل‌زده استان گلستان و روند کمک‌رسانی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به آسیب‌دیدگان، به این استان سفر کرده است، ظهر دیروز با حضور در شهرستان آق‌قلا با میرزا آخوند رهبر امام‌جمعه آق‌قلا دیدار و گفتگو کرد.


رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در بیت امام‌جمعه آق‌قلا با ابلاغ سلام دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی و ارائه گزارشی از کمک‌رسانی دانشگاه آزاد اسلامی به مناطق سیل‌زده استان گلستان، اظهار کرد: پس از تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر کمک‌رسانی و مشارکت دستگاه‌های مختلف به امداد مردم آسیب‌دیده و دستور دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیئت مؤسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی برای به‌کارگیری تمامی امکانات و ظرفیت‌های این دانشگاه به منظور امدادرسانی به مردم شریف مناطق سیل‌زده، کمیته مقابله با بحران در سازمان مرکزی این دانشگاه تشکیل شد.


وی ادامه داد: بر این اساس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان به‌عنوان واحد معین دانشگاه آزاد اسلامی در استان گلستان انتخاب و قرار شد کمک‌های واحدهای دانشگاهی از این طریق، در اختیار سیل‌زدگان قرار گیرد.


مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین فضاهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان برای اسکان مردم آسیب‌دیده آماده‌سازی شده و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان آماده خدمت‌رسانی به مردم آسیب‌دیده استان گلستان هستند.


موسوی تأکید کرد: روزانه 300 غذای گرم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلستان طبخ و به همراه 200 غذای کنسرو شده میان مردم آسیب‌دیده توزیع می‌شود.


میرزا آخوند رهبر امام‌جمعه آق‌قلا با قدردانی از توجه دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی به مردم آسیب‌دیده شهرستان آق‌قلا و اعزام تیم ویژه برای بازدید میدانی و کمک‌رسانی، اظهار کرد: از توجه ویژه رئیس هیئت مؤسس و هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به مردم سیل‌زده شهرستان آق‌قلا تشکر می‌کنم و برای آنها آرزوی توفیق دارم.


وی افزود: از حمایت مقام معظم رهبری و مراجع تقلید شیعه از مردم آسیب‌دیده آق‌قلا کمال تشکر و قدردانی را دارم. دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک‌رسانی به مردم آسیب‌دیده آق‌قلا، ارادت مردم آق‌قلا به ولایت را بیشتر کرد.


انتهای پیام/4021/ن


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته