دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 فروردين 1398 - 13:01
براری تصریح کرد:

سازمان فضایی کشور آماده کمک‌رسانی ارتباطی به سیل‌زدگان

رئیس سازمان فضایی ایران در صفحه شخصی اینستاگرام خود خبر از همکاری این سازمان با اپراتورهای خدمات ماهواره‌ای داد.
کد خبر : 369866

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مرتضی براری در یک پست اینستاگرامی اعلام کرد: سازمان فضایی ایران با همکاری اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات ماهواره‌ای کشور آمادگی دارد به سازمان‌ها و نهادهای کشور در مناطق حادثه‌دیده خدمات ارتباطی ماهواره‌ای سیار و ثابت ارائه کند.


رئیس سازمان فضایی کشور همچنین افزود: مدیران و کارشناسان این سازمان تا پایان وضعیت بحران سیل در کشور به‌صورت بیست‌وچهار ساعته پیگیر و پاسخگو خواهند بود.



براری در پست دیگری اعلام کرد: هم‌‌اکنون برخی از روستاهای دورافتاده و مناطق صعب‌العبور کشور تحت پوشش ارتباط ماهواره‌ای پایدار هستند.


وی با اشاره به اینکه ایران جزء 11 کشور اول از نظر بلایای طبیعی است، نوشت:‌ با توجه به اینکه کشور ما در معرض بلایای مختلف قرار دارد، ضروری است تا سهم ارتباطات ماهواره‌ای را در کشور افزایش دهیم تا در مواقع بحران از ارتباطی پایدار و مصون از حوادث طبیعی برخوردار باشیم.


به گفته رئیس سازمان فضایی ایران، در اولین روز اداری و طی جلسه با مدیران این سازمان تأکید شد تا در سال جاری برای توسعه ارتباطات ماهواره‌ای در کشور با شرکت‌های خدمات‌دهنده ارتباطات ماهواره‌ای همکاری و تعامل صورت بگیرد. شرکت‌های خصوصی ارائه‌دهنده ارتباطات ماهواره‌ای هم برای تحقق این برنامه اعلام آمادگی و همکاری کرده‌اند.


انتهای پیام/4021/


 


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته