دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 شهريور 1394 - 12:19
در دیدار انگجی با ​مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی عنوان شد

تحصیل بیش از 4300 دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه‌ آزاد اسلامی آذربایجان شرقی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی گفت: 4350 نفر از دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه‌های آزاد اسلامی در سطح استان آذربایجان شرقی مشغول به تحصیل هستند.
کد خبر : 36985

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، قاسم صمدیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه معاونان فرهنگی، بهداشت و درمان و تنی چند از فرزندان معظم شاهد و مدیر امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی تبریز به منظور دیدار و هماهنگی درخصوص مسائل فرهنگی و رسیدگی به امور فرزندان شاهد و ایثارگر با دکتر سیدجواد انگجی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی و واحد تبریز دیدار و گفتگو کرد.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در آغاز این دیدار با بیان اینکه 7059 نفر از خانواده معظم شاهد و ایثارگر در مقاطع مختلف دانشگاهی در دانشگاه‌های استان آذربایجان شرقی مشغول تحصیل هستند، گفت: 4350 نفر از این دانشجویان در دانشگاه‌های آزاد اسلامی در سطح استان مشغول تحصیل هستند.


صمدیان با تشکر از اقدامات انجام یافته بر حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه و بخصوص در دانشگاه‌ها تاکید کرد: فرهنگ ایثار و شهادت برگرفته از آموزه‌های دینی است و شهدا و ایثارگران در دوران پیروزی انقلاب اسلامی ایران و 8 سال دفاع مقدس در کنار کسب علم و دانش با فرهنگ غنی اسلامی در مساجد آشنا شده و در دفاع از میهن اسلامی و رسیدن به آرمان‌های متعالی حضرت امام خمینی (ره) قدم برداشتند.


در این دیدار با تاکید بر استفاده از پتانسیل دانشجویان شاهد و ایثارگر در اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی مقرر شد به منظور تقویت ستادهای شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها سازماندهی نیروهای ستادهای شاهد دانشگاه در سطح استان انجام گرفته و همایش مشترک استانی دست اندرکاران ستاد شاهد بنیاد و دانشگاه در آینده نزدیک برگزار شود و بررسی و تقویت استفاده از امکانات بهداشتی و درمانی دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد برای ارایه خدمات به خانواده معظم شاهد و ایثارگر در دستور کار قرار گیرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی و واحد تبریز هم در این دیدار با بیان اینکه خانواده‌ معظم شاهد و ایثارگر مصداق عینی و عملی ایثار هستند، گفت: خانواده جانبازان و ایثارگران ادامه دهنده راه شهدا و ایثارگران بوده و حضور آنان در مجامع علمی بویژه دانشگاه آزاد اسلامی مغتنم است.


انگجی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی تبریز تلاش خود را در راستای حفظ و حراست از آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و شهدا و ایثارگران به کار خواهد بست تا این فرهنگ‌سازی بتواند به عموم جامعه تسری یابد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته