دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 فروردين 1398 - 21:37
با توجه به افزایش بارش باران؛

فرماندار دماوند به مسافران و شهروندان هشدار داد

فرماندار دماوند گفت: با توجه به افزایش شدت بارش باران و برف در دماوند، مسافران و شهروندان از اطراق در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.
کد خبر : 369818
pq7EARkI5TRl.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از فرمانداری دماوند، مجید صفری گفت: با توجه به افزایش شدت بارش باران و برف در شهرستان دماوند، تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان آماده‌باش و در سطح شهرها و محورهای مواصلاتی در حال ارائه خدمات هستند.


وی اظهار کرد: با توجه به بارش باران و تقویت سامانه بارشی از بعد از ظهر امروز (دوشنبه) تا صبح چهارشنبه در دماوند و محورهای مواصلاتی، تمام دستگاه‌های خدمات رسان از جمله راهداری، آب، برق، گاز، مخابرات، اورژانس، هلال احمر و شهرداری‌ها، آماده باش و در سطح شهرها و محورهای مواصلاتی در حال ارائه خدمات هستند.
 
فرماندار دماوند افزود: از شهروندان و مسافران خواستاریم با توجه به شدت بارش باران، احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها از اطراق در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند و به اطلاعیه‌های این ستاد توجه کنند.


صفری ادامه داد: مسافران در صورت نیاز به سفر در جاده‌های کوهستانی حتماً تجهیزات کامل و جیره غذایی کافی و سایر ملزومات ضروری را به همراه داشته باشند و مراقب رانش زمین و ریزش کوه در مسیرهای کوهستانی باشند.


فرماندار دماوند تصریح کرد: محور هراز به علت نداشتن ایمنی کافی و رانش کوه در محدوده مازندران و احتمال ریزش مجدد سنگ تا اطلاع بعدی بسته شد و تردد خودروها در سایر مسیرهای مواصلاتی دماوند اکنون با رعایت مسائل ایمنی، جریان دارد.


رئیس ستاد مدیریت بحران دماوند تأکید کرد: در پی آبگرفتگی بلوار آیت‌الله خامنه‌ای گیلاوند، عوامل نیروی انتظامی، پلیس‌ راهور، پلیس راه گیلاوند و شهرداری دماوند برای روان‌سازی ترافیک تلاش کردند.


صفری گفت: در صورت مشاهده هرگونه انسداد و آبگرفتگی در معابر عمومی و آبراهه‌ها با خدمات شهر و یا سامانه ارتباط مردمی شهرداری ها (۱۳۷) تماس حاصل کنید.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته