دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 شهريور 1394 - 10:44

عامل خزانه‌دار و مدیرکل مالی واحد رودهن معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه عامل خزانه‌دار و مدیرکل مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با حضور معاون اداری و مالی این دانشگاه، مدیران، کارمندان و کارکنان حوزه مالی در سالن کنفرانس دکتر حسابی این واحد دانشگاهی برگزار شد.
کد خبر : 36950

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در جلسه‌ای از زحمات مژگان مشاور، عامل خزانه‌دار و مدیرکل مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن قدردانی به عمل آمد و مهندس قاسم رامادان به عنوان عامل خزانه‌دار و مدیرکل مالی جدید این دانشگاه منصوب و معرفی شد.


معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در این جلسه اظهار کرد: مسئولیت امانتی الهی است که در برهه‌ای از زمان هر یک از ما ممکن است عهده‌دارش شویم تا در راستای خدمت‌رسانی به هموطنان خود و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، عیار خود را بسنجیم.


دکتر کورش پارسا خاطرنشان کرد: همه ما باید بدانیم که در قبال وظایف محوله‌مان مسئولیت‌های سنگینی را بر عهده داریم و باید به گونه‌ای انجام وظیفه کنیم که مورد رضایت درگاه خداوند متعال قرار گیرد.


معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن اظهار کرد: همیشه در همه مجموعه‌های اداری تغییر و تحولات امری طبیعی است که‌ گاه بر اساس مصلحت و پیشبرد امور و‌ گاه بر اساس خواست اشخاص صورت می‌گیرد.


وی بیان کرد: امسال برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، سالی همراه با توسعه متوازن و همه‌جانبه خواهد بود و همگان باید با وحدت و همدلی خدمت‌گزاری شایسته برای این نظام مقدس اسلامی و قشر دانشجویان باشیم.


رامادان از کارکنان این واحد دانشگاهی بوده و در کارنامه خود کارشناس امور مالی، رئیس اداره صندوق رفاه و مسئول مالی مرکز بومهن را دارا است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته