دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 شهريور 1394 - 16:46

کوتاه از واحدهای پردیس، ابهر و بهبهان

گروه جهادی مدافعان حرم بسیج دانشجویی به همت بسیج دانشجویی واحد ابهر در برنامه طرح هجرت 94 با حضور 40 نفر از دانشجویان خواهر و برادر به مدت 11 روز به روستاهای شهرستان سلطانیه اعزام می‌شوند.
کد خبر : 36920

به گزارش آنا، محمد چگینی مسئول تیم جهادی دانشجویی گفت: این اردو برای پنجمین بار است که صورت می‌گیرد و در این دوره دانشجویان بسیجی به ترمیم و رنگ‌آمیزی مدارس و انجام فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی و تربیتی برای کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان می‌پردازند.


موفقیت دانشجوی دانشگاه آزاد واحد پردیس در مسابقات کشوری 2015 کیوکوشین کاراته تزوکا

به گزارش خبرنگار آنا، فاطمه صادقی نائینی دانشجوی رشته مهندسی تکنولوژی معماری واحد پردیس با تلاش و پشتکار فراوان توانست در سنین جوانی عضو تیم ملی کاراته جمهوری اسلامی شود و جواز حضور در مسابقات کشوری را به دست آورد و در این مسابقات با تجربه کم، توانست عملکرد زیبا و درخشانی را به اجرا در آورد.


دکتر فرح حبیب سرپرست واحد پردیس این افتخار را به دانشجویان، استادان و مسئولان دانشگاه تبریک و برای دانشجو فاطمه صادقی آرزوی موفقیت هر چه بیشتر در زندگی، درس و ورزش را خواهان شد.



کسب مقام نخست رشته سیاه قلم بیستمین جشنواره هنر و ادبیات دینی از سوی دانشجوی واحد بهبهان


محمود جشیره نژاد، دانشجوی رشته مهندسی معماری واحد بهبهان در بیستمین دوره مسابقات کشوری جشنواره هنر و ادبیات دینی با موضوع: قرآن و در قسمت سیاه قلم توانست با کسب بالاترین امتیاز، مقام نخست این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد.


این جشنواره هرساله بین دانشجویان سراسر کشور و در شته های مختلف برای معرفی نفرات برتر هر دوره برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته