دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 شهريور 1394 - 16:49

مرکز رشد واحد ابهر مجوز راه‌اندازی گرفت

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر از اخذ مجوز ایجاد مرکز رشد در این واحد خبر داد و گفت: در مرکز رشد این واحد سه موضوع بانک، بیمه و کشاورزی متمرکز شده که دارای اولویت هستند و از بهترین فضا برای مرکز رشد استفاده شده است.
کد خبر : 36736

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر مجید جلیلی در جلسه هیات رئیسه واحد ابهر با حضور نماینده مردم شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه، با تشریح عملکرد واحد ابهر اظهار کرد: واحد ابهر با دارا بودن 102 هزار متر مربع فضای آموزشی و 220 نفر اعضای هیات علمی در سال جاری توانستیم 21 رشته را به رشته‌های واحد افزایش دهیم که 4 رشته دکتری مدیریت بازرگانی، باستان‌شناسی، مشاوره و اقتصاد نیز به جمع رشته‌های واحد اضافه شده است.


جلیلی افزود: با توجه به پتانسیل خوب واحد ابهر در تحصیلات تکمیلی که وجود دارد از بین 6000 دانشجو 2800 دانشجو در تحصیلات تکمیلی با حضور اعضای هیات علمی در مرتبه استادیاری و دانشیاری مشغول به تحصیل هستند.


وی با توجه به چهار ضلع واحد یعنی دانشجو، هیات علمی، امکانات و رشته‌هایی که دارای پتانسیل هستند پرداخته و با توجه به روند پیشرو که یکی از نکات جدی که اخیرا باز شده است، به طرح‌های دانش‌بنیان پرداخت و ادامه داد: دانشگاه‌ها باید بخشی از هزینه‌های خود را از این طریق تامین کنند و واحد ابهر نیز از این امر غافل نشده است.


نماینده مردم ابهر،خرمدره و سلطانیه هم با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی ابهر با رویکرد سلامت محور و علم محوری حرکت کرده و امید است این ثبات و پایداری و علم محوری ادامه پیدا کند و ما در زمینه علمی و آموزشی و هر موضوعی که نیاز باشد ما ورود می‌کنیم مثل اینکه یک باری از دوش دانشگاه آزاد اسلامی برداشتیم و بدور از مسائل حاشیه‌ای کمک می‌کنیم.


دکتر محمدرضا خانمحمدی افزود: دانشگاهیان باید خود عمق‌نگر باشند و دانشگاه باید نگاه مسئولیت محور داشته باشد و دانشگاهی باید دنیا و آخرت و امروز و فردا را ببیند و ظاهر محور نباشد و نباید در فضای تبلیغاتی کار کند و دانشگاهی نباید تو فراز و فرودها و مسائل محلی و منطقه‌ای ورود پیدا کند که این امر ثبات و پایداری نخواهد داشت.


در ادامه سرپرست واحد ابهر به همراه نماینده مردم شهرستانهای ابهر،خرمدره و سلطانیه با حضور در مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی ابهر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته