دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 شهريور 1394 - 16:38

پذیرش دانشجو در رشته‌های کارشناسی پیوسته تربیت‌بدنی و ناپیوسته حسابداری در واحد مراغه

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه گفت: با تصویب نهایی رشته‌های کارشناسی پیوسته تربیت‌بدنی و ناپیوسته حسابداری، واحد مراغه از مهر ماه در این رشته‌ها دانشجو خواهد پذیرفت.
کد خبر : 36722

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، کوروش نریمانی اظهار کرد: با تصویب این رشته‌ها، همه دانشجویان کاردانی حسابداری آموزشکده سما و موسسات آموزشی علمی کاربردی و پیام نور و سایر دانشجویان کاردانی امکان ادامه تحصیل در مقطع بالاتر را در این منطقه خواهند یافت.


معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه افزود: با توجه به انبوه مشتاقان تحصیل در رشته تربیت‌بدنی در منطقه و وجود مقطع کاردانی این رشته، تصویب مقطع کاردانی یکی از آرزوهای دانشجویان بود که به حقیقت پیوست.


نریمانی خاطرنشان کرد: با تصویب این دو رشته اکنون تعداد رشته‌های مقطع کارشناسی در این واحد به 44 رشته و مقطع کاردانی 11 رشته و مقطع کارشناسی ارشد 33 و دکتری به 4 رشته فعال رسیده است.


معاون آموزشی واحد مراغه با ابراز خرسندی از برگزاری مطلوب امتحانات در این واحد دانشگاهی گفت: امتحانات ترم تابستان این دانشگاه با حضور 1550 نفر دانشجو در 5 سانس و در طول 6 روز به نحو مطلوب برگزار و اعلام می‌کند.


با حمایت رئیس واحد برای آغاز سال تحصیلی جدید نسبت به بازسازی همه آتلیه‌های معماری، نوسازی و خرید صندلی‌های جدید همه کلاس‌ها، تعویض و نوسازی ویدئو پرژکتور کلاس‌ها، تجهیز کامل کلاس‌ها به وسایل کمک آموزشی، ایجاد و تجهیز کلاس‌های 4 رشته دکتری در حد استاندارد، اقدام و سال تحصیلی پیش رو با رویکرد جدید و امکانات مناسب به استقبال دانشجویان جدیدالورود خواهیم رفت.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب