دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 اسفند 1397 - 16:57
مدیرعامل شرکت برق کرمانشاه:

همه روستاهای بالای ۵ خانوار استان کرمانشاه برق دارند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: روستای بالای ۵ خانوار بدون برق در استان نداریم و همچنان در حال برق‌رسانی به روستاهای کم‌خانوار هستیم.
کد خبر : 366677
IMG_3606.JPG

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، امیدعلی مرآتی در بازدید نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از شرکت توزیع برق استان کرمانشاه با معرفی خدمات و دستاوردهای جدید شرکت توزیع برق گفت: با توجه به خدمات‌رسانی گسترده این شرکت در استان کرمانشاه با طراحی و به‌روزرسانی برنامه‌های رایانه‌ای و تلفن همراه سعی کرده‌ایم تا بیشتر خدمات قابل ارائه به مردم را به‌صورت غیرحضوری ارائه دهیم و حضور فیزیکی مردم در شرکت را به حداقل ممکن برسانیم.


وی بر خدمات‌رسانی مداوم در مناطق زلزله‌زده و روستاهای استان کرمانشاه تأکید کرد و افزود: روستای بالای پنج خانوار بدون برق در استان نداریم و همچنان در حال برق‌رسانی به روستاهای کم‌خانوار هستیم.


نماینده مردم کرمانشاه و عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی نیز با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی پرسنل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: اگر تکریم ارباب‌رجوع اولویت اصلی همه دستگاه‌های اجرایی قرار بگیرد، هیچ تهدید داخلی و هیچ تحریم خارجی نمی‌تواند اثرگذار باشد.


سیدجواد حسینی‌کیا با تأکید بر اولویت قراردادن کار مردم در شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، خطاب به مدیران این شرکت گفت: صنعت برق یکی از اصلی‌ترین خدمات قابل ارائه به هم‌استانی‌های کرمانشاهی است که می‌تواند در رضایتمندی اجتماعی بسیار مؤثر باشد.


وی با یادآوری خدمات ارائه‌شده به زلزله‌زدگان توسط شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه اظهار کرد: این عزیزان نباید فراموش شوند و باید تا اسکان کامل مورد توجه و حمایت دستگاه‌های اجرایی باشند.


به گزارش آنا، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس از بخش‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق این استان از جمله امور دیسپاچینگ، حوزه GIS و نیز مرکز ۱۲۱ بازدید کرد.


انتهای پیام/4121/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته