دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 اسفند 1397 - 18:10
آصفری در گفتگو با آنا:

«ایستگاه پایانی دروغ» نشان داد که دشمنان انقلاب از ابلهان هستند

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: مستند ایستگاه پایانی دروغ پرده از ماهیت واقعی دشمنان برداشت و نشان داد که مخالفان نظام اسلامی از ابلهان هستند.
کد خبر : 366167

محمدحسن آصفری در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره پخش و تأثیرگذاری مستند «ایستگاه پایانی دروغ» بر افشای ماهیت واقعی دشمنان انقلاب اسلامی، گفت: تولید و پخش این مستند فاخر اقدامی بهنگام بود که توسط دستگاه‌های اطلاعاتی کشورمان ساخته شده است.


وی ادامه داد: این مستند پرده از اقدامات مخالفان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران برداشت و نشان داد که دشمنان اسلام، نظام و ملت ایران اسلامی از ابلهان و نابخردان هستند.


عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: این مستند اثبات کرد که دشمنان ما برای براندازی نظام به چه جاهلانی امید بسته‌اند که حتی نمی‌توانند همدیگر را تحمل کنند چه برسد به اینکه بخواهند آسیبی به این نظام برسانند.


آصفری تصریح کرد: دو قسمت دیگر از این مستند در ایام عید نوروز پخش خواهد شد و باید منتظر ماند که این مستند چه مطالب دیگری را علیه ماهیت واقعی دشمنان انقلاب پخش خواهد کرد.


وی در پایان افزود: پخش چنین مستندهایی باعث می‌شود تا آگاهی ملت افزایش یابد و روحیه و امید مردم را در برابر اقداماتی چون تزریق دروغ و یأس از سوی دشمنان به جامعه، تقویت می‌کند.  


انتهای پیام/4079/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته