دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سردار آبنوش:

دشمن از مدیریت انقلابی در رسانه‌های دانشگاه آزاداسلامی عصبانی است

معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن نسبت به مدیریت انقلابی حاکم شده در رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی ناراحت و عصبانی است.
کد خبر : 366151
BQ4K0113.jpg

سردار سالار آبنوش در حاشیه بازدید از خبرگزاری آنادر گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری آنا،  با بیان اینکه در دو سال گذشته، مدیریت انقلابی در دانشگاه آزاد اسلامی اتفاق افتاده است، اظهار کرد: رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی در سال‌های اخیر، اقدامات بسیار خوب و اثرگذاری در سطح کشور انجام داده‌اند که هر روز بهتر از دیروز بوده است.


وی افزود: در حال حاضر دشمن نسبت به عملکرد کنونی دانشگاه آزاد اسلامی، عصبانی و ناراحت است و هر موقعی که دشمن در مقابل رفتار ما جیغ بکشد و احساس ناراحتی کند، معلوم است که کار ما درست بوده است.







معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: دشمن نسبت به مدیریت انقلابی حاکم شده در رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی فریاد می‌کشد و این نشان‌ دهنده اقدامات خوب و هوشمندانه رسانه‌‌های این دانشگاه است.


سردار آبنوش بیان کرد: کارهای فرهنگی بسیار خوبی هم در دانشگاه آزاد اسلامی اتفاق افتاده که محسوس است و دارم می‌بینم آن‌هایی که نسبت به دانشگاه آزاد اسلامی کینه دارند، در حال حاضر چقدر ناراحت و عصبانی هستند.



وی در پایان خاطرنشان کرد: افرادی که دوستدار اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، از مدیریت انقلابی سال‌های اخیر در دانشگاه آزاد اسلامی بسیار خوشحال هستند. مدیریت خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی تحت عنوان «آنا» نیز انقلابی بوده و حضور نیروهای متعهد، مؤمن و انقلابی و همچنین گسترش فرهنگ بسیج در این خبرگزاری نیز شایسته تقدیر و تشکر است.


انتهای پیام/4123/4118/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته