دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج:

به مردم ثابت شد اعتماد به غرب اشتباه است

معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکا برای تضعیف پایه‌های نظام آخرین تیر که فشار اقتصادی است را به سمت کشور نشانه گرفته تا چالش روانی ایجاد کند.
کد خبر : 315755

سردار سالار آبنوش در گفتگو با خبرنگار حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا در تحلیل بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با تلاش آمریکا برای تضعیف عناصر قدرت جمهوری اسلامی و هم‌صدایی عده‌ای نِق‌زن داخلی با این کشور، گفت: آمریکا برای تضعیف پایه‌های نظام، آخرین تیر که فشار اقتصادی است را به سمت کشور نشانه گرفته تا از این طریق چالش‌های روانی برای جامعه ایجاد کند.

 وی با بیان اینکه در زمان دولت موقت وقتی صدام چند شهر کشور را اشغال کرده بود، بازرگان که ابراز دلسوزی می‌کرد به ما می‌گفت داستان حمله عراق به ایران شبیه داستان «بچه آهو و پلنگ» است، افزود: یعنی او اعتقاد داشت که صدام پلنگ است و ما بچه آهو؛ زیرا در ایران تازه انقلاب پیروز شده بود و بی‌ثباتی وجود داشت و می‌گفت باید تسلیم شویم. 

معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج ادامه داد: شاید معادلات بازرگان به‌ظاهر درست باشد اما همگان دیدند که چگونه این بچه آهو بر پلنگ پیروز شد. 

آبنوش با تأکید بر این مطلب که امروز شرایط خیلی بهتر از دوران جنگ تحمیلی است، گفت: مشکل امروز فقط آدم‌ها هستند که با تفکرات‌شان و به تناسب قدرت و جایگاه‌شان که در مجلس، دولت و سایر دستگاه وجود دارند، همچنان بر رفتن راهی اصرار دارند که در گذشته پیموده شده است. 

وی با بیان اینکه در گذشته به‌راحتی نمی‌توانستیم ثابت کنیم چه‌کسانی دل‌باخته غرب هستند، تصریح کرد: اما امروز برجام باعث شد تا به دل‌باختگان غرب، مردم عادی و قشر روشنفکر ثابت کنیم، اعتماد به غرب یک کار غلط است. 

معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج در پایان خاطرنشان کرد: تشدید فشارهای آمریکا و بدعهدی این کشور، دستاورد دیگری هم برای مردم و نظام در پی داشته و آن این است که باعث می‌شود تا نامحرمان به مرور زمان از پست‌های کلیدی و سازمانی کنار گذاشته و افراد متخصص و متدین  جایگزین آن‌ها شوند.

انتهای پیام/4079/ن




انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱
۰
به مردم ثابت شده است که به مسئولان دولت ایران اعتماد نکنند و پول و اموال و اختیار خود را به دست آنان نسپارند که دشمن واقعی آنها هستند .
هلدینگ شایسته