دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 اسفند 1397 - 11:19
بعد از یک ماه و نیم رخ داد؛

دستگیری 6 نفر از عاملان تیراندازی به خودروی رئیس دادگستری یاسوج

بعد از گذشت یک ماه و 26 روز از تیراندازی به خودروی رئیس دادگستری استان کهگیلویه و بویر احمد، 6 نفر از عاملان این عملیات دستگیر شدند.
کد خبر : 365959
363.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه قضائی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، حدود ساعت ۱۶ روز چهارشنبه، ۱۹ دی‌‌ماه سال جاری بود که فرد یا افرادی ناشناس به‌‌سمت خودروی حجت‌الاسلام مزارعی، رئیس دادگستری استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد، تیراندازی کردند؛ رئیس دادگستری استان یاسوج روز چهارشنبه بعد از بازگشت از محل کار خود، مورد سوءقصد این افراد قرار گرفت؛ بعد از این حادثه بود که پرونده‌ای ویژه در دادگستری استان یاسوج برای بررسی موضوع تشکیل شد و نیروهای امنیتی نیز اقدامات خود را برای بازداشت این افراد آغاز کردند.


دادگستری استان یاسوج اقدامات گسترده‌ای را در برخورد با مفسدان اقتصادی و زمین‌خواران در سطح استان انجام داده است و برخی از افراد، سوء‌قصد به جان حجت‌الاسلام مزارعی را ناشی از اقتدار رئیس دادگستری استان کهگیلویه و بویر احمد در برخورد با مفسدان می‌دانستند.


اما با گذشت حدود یک ماه و 26 روز از این حادثه در نهایت 6 نفر از عاملان و مرتبطین این حادثه توسط نیروهای امنیتی دستگیر شدند.


بر اساس این گزارش حجت‌الاسلام مزارعی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا با تأیید این خبر گفت: از نیروهای امنیتی تشکر می‌کنم که این افراد را دستگیر کردند و این افراد درحال حاضر در زندان به سر می‌برند و تحقیقات برای تکمیل پرونده و نیز انگیزه این افراد برای انجام عملیات موردنظر، همچنان ادامه دارد.


برخورد با مفسدان با قاطعیت ادامه دارد


رئیس دادگستری استان کهگیلویه و بویر احمد تصریح کرد: برخورد با مفسدان باید به‌شدت دنبال شود و ما نیز در سطح استان خودمان با افرادی که در نظام اقتصادی به هر نحوی خلل ایجاد می‌کنند، با اقتدار برخورد می‌کنیم و اقداماتی نظیر تیراندازی به بنده تأثیری در روند رسیدگی به پرونده‌های مفسدان نخواهد داشت.


وی گفت: قطعاً در دوره بعدی قوه قضائیه نیز اقدامات در برخورد با مفسدان و دانه‌درشت‌ها ادامه خواهد داشت و امیدواریم روزی برسد که در نظام جمهوری اسلامی ایران فسادی وجود نداشته باشد.


انتهای پیام/4110/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
...
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۲
۰
درود بر دستگاه قضایی استان .انشالله و با توکل بر خدا ک فساد نابود بشه رو زمین ..یکی هم میاد خدمت میکنه ب وطن نمیزارن .امیدوارم ب بدترین شکل اشد مجازات بشن فیلمو دیدم واقعا ناراحت شدم خدا خودش پشت پناه رئیس دادگستریمون باشه ب امید حق
هلدینگ شایسته