دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 شهريور 1394 - 17:20
در نشست مسوولان فرهنگی واحد فیروزکوه مطرح شد:

اعزام دانشجو به اردوهای زیارتی عمره و عتبات، به واحدها واگذار شود

مدیر روابط عمومی واحد فیروزکوه از مسئولان نهادنمایندگی رهبری در دانشگاه خواست بخشی از اختیارات این نهاد درباره اعزام دانشجو به اردوهای زیارتی عمره و عتبات را به واحدها واگذار کنند تا دفتر فرهنگ اسلامی با این ابزار با ترغیب دانشجویان به شرکت در فعالیت‌های فرهنگی بتواند در جای مناسب آنها را تشویق کند.
کد خبر : 36543

به گزارش خبرنگار آنا با دعوت دفتر فرهنگ اسلامی واحد فیروزکوه از کارشناسان فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی و دبیران کانون‌ها و جمعی از دانشجویان فعال این واحد دانشگاهی هم‌اندیشی فرهنگی بررسی راه‌کارهای ارتقای سطح فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه برگزار شد.


مدیر روابط عمومی واحد فیروزکوه در این نشست گفت: مهمترین مشکل معاونت‌ها و دفترهای فرهنگی در بکارگیری نیروهای دانشجویی، پائین بودن انگیزه فعالیت‌های فرهنگی در دانشجویان است.


دکتر مهدی سالاریه، معاون فرهنگی واحد فیروزکوه درباره تسهیلات ازدواج دانشجویی نیز اختیارات واحدها را در تشویق دانشجویان فعال فرهنگی کم دانست و گفت: اگر معاونت‌ها و دفاتر فرهنگی درباره تسهیلات نهاد رهبری به دانشجویان مزدوج اختیار داشته باشند بهتر می‌توانند دانشجویان را به این امر مقدس تشویق و ترغیب کنند.


سالاریه از کارشناسان نهاد خواست تا درباره معرفی و اعزام سخنرانان توانمند دفتر فرهنگ را یاری دهند.


در ادامه زهرا یوسفی کارشناس فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه گفت: مواردی که مطرح شد درست است ولی اصلاح آن باید از طریق مسئولان ارشد نهاد انجام شود لیکن واحدها به صورت مکتوب موارد را مجددا ارسال کنند تا در دستور کار قرار گیرد.


وی درباره اعزام سخنران و مبلغ اظهار کرد: نهاد برنامه‌های جدید و مفصلی دارد که در زمان خودش اعلام می‌شود .


همچنین موضوعاتی مثل گسترش آموزش موسیقی و تئاتر، مسئله برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، جذب مخاطب و ایجاد جلسات آزاداندیشی و پرسش و پاسخ اعتقادی دیگر مواردی بود که از سوی دانشجویان حاضر در جلسه مطرح شد و کارشناسان پاسخ دادند.


ناخدا گلی یکی دیگر از کارشناسان فرهنگی نهاد در پایان هم‌اندیشی با تشکر از مسئولان واحد فیروزکوه به ویژه حجت‌الاسلام دکتر رستمی سرپرست واحد فیروزکوه گفت: این واحد دانشگاهی الحمدلله با ریاست یک روحانی متفکر آشنا به دین هیچگونه مشکلی در زمینه‌های فرهنگی و اعتقادی ندارد و یک الگوی شایسته برای دانشگاه‌های سراسر کشور به حساب می‌آید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته