دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 شهريور 1394 - 15:40
در گفت‌وگو با آنا

رئیس فدراسیون بوکس: نباید سهمیه بوکس ایران در «ریو» کمتر از «لندن» باشد/ از بی‌مهری‌ها خسته شده‌ام

احمد ناطق نوری گفت: ما انتظار داریم در المپیک ریو 5 سهمیه داشته باشیم. حداقل اینکه سهمیه بوکس ایران نباید از المپیک لندن کمتر باشد.
کد خبر : 36495

رئیس فدراسیون بوکس در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا درباره عملکرد مربی اوکراینی تیم ملی بوکس اظهار داشت: «برای اظهارنظر درباره عملکرد سرمربی تیم ملی بوکس زود است. ما با وی قراردادی 6 ماهه داریم و اگر از عملکردش رضایت داشته باشیم قراردادش را تمدید خواهیم کرد. نتیجه مسابقات آسیایی که در حال برگزاری است می تواند در این باره به ما کمک کند.»


وی در ادامه افزود: «با توجه به اینکه باید مسائل مربوط به مسابقات قهرمانی کشور را رتق و فتق می کردم نتوانستم به محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا که در تایلند برگزار می شود بروم اما دبیر فدراسیون در تایلند حضور دارد.»


ناطق نوری اظهارنظر روزبهانی درباره مربی اوکراینی را بی مورد خواند و تصریح کرد: «دلیلی ندارد روزبهانی علیه مربی اوکراینی صحبت کند. وی تا به حال حتی یک جلسه نیز با این مربی کار نکرده است. بنابراین از کجا می داند که مربی اوکراینی چه کیفیتی دارد.»


رئیس فدراسیون بوکس در پاسخ به این سوال که بوکس ایران توانایی کسب چند سهمیه المپیک را دارد؟ گفت: «روزبهانی باید در یک مسابقه دیگر شرکت کند تا سهمیه اش قطعی شود. البته اگر هم در این مسابقه شکست بخورد تاثیری در حضورش در المپیک نخواهد داشت. درباره سایر سهمیه ها هم باید بگویم ما انتظار داریم در المپیک ریو 5 سهمیه داشته باشیم. حداقل اینکه سهمیه بوکس ایران نباید از المپیک لندن کمتر باشد.»


وی درباره بودجه تخصیص یافته برای فدراسیون بوکس تصریح کرد: «اعتباری که برای ما در نظر گرفته شده یک میلیارد و 200 میلیون تومان است. آن هم در شرایطی که امسال باید در مسابقات آسیایی و جهانی شرکت می‌کردیم. زمانی که یک جفت دستکش بوکس 350 هزار تومان است چگونه می توانیم با این مبلغ فعالیت‌هایمان را پیش ببریم؟ با این شرایط باید به دنبال کسب سهمیه المپیک نیز باشیم.»


وی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: «25 سال است که در بوکس ایران مشغول به فعالیت هستم. در این مدت نامهربانی های زیادی دیده ام. همین مسئله باعث شده که خستگی زیادی را احساس کنم. زمانی من به بوکس آمدم که این رشته ورزشی در زمینه سخت افزاری زیر صفر بود اما تمام تلاشم را انجام دادم تا امکانات مطلوبی را برای بوکس ایجاد کنم. اگر در حال حاضر بوکس ایران امکاناتی دارد نتیجه سال‌ها تلاش من است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته